kristine26 Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Der tror jeg den gikk.må det være blod i den?Var ikke det,men var blank/gul aktig..er en uke på overtid i dag. Noen som har erfaring om hvor rskt det kan gå til fødsel når den går såpass sent?
kisso Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 min hadde litt spor av blod i seg husker jeg, men var faktisk ganske blank...Riene mine startet samme kveld da men jeg fødde ikke før 27timer etterpå, svake rier som tok seg opp over tid....Jeg var 11dgr på overtid.
*RutIetutt* Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Aner ikke om det MÅ være blod i den...men var det i min - men er det en klump med slim, er det proppen;o) Vannet mitt gikk ti min etter slimproppen og en time senere kom riene for fullt. Var da fire dager over termin - Tobias ble født femte dagen (ks).
MaRiAnNe_85 Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Det jormoren fortalte meg var at som oftes var spor av blod sammen med slimproppen,men at d ikke behøvde å være d.
Brenda med 2 ute Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Marianne_22 Jepp, det sa hun til meg også.
Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Det er om noen av årene ved slimproppen sprekker når den løsner at det evt blir blodspor i den. Selve proppen er bare slim i utgangspunktet. Det er i alle fall det jeg har lest..
~La luna~ Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Må ikke være blod i den, min var helt blank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå