lengsel er over termin Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 har nå hatt meg en pause fra disse sidene og det gjorde veldig godt.. skulle ut på byen i går så jeg tok en test bare for sikkerhets skyld siden tr var over en uke for sen..gjett om jeg ble overasket da siden jeg fikk POSITIV...:) kjenner ingen symptomer egentlig men har tatt to tester så d ma da vel kunne stemme... NÅ ER JEG GLAD:)
Miss Misantrop Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 GRATULERER. Det ser ut som pauser gjør undere for mange. Gleder meg på dine vegne. Ta godt vare på deg selv. Forresten flott at folk som har trukket seg ut fra disse sidene en stund kommer inn igjen og sprer håp til oss som prøver å prøver...
lengsel er over termin Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2007 Takker:) Joda har vært aktiv her inne i godt over 2,5 år så var rimeligt frustrert. var på sykehuset til undersøkelse og der fant dem ut at jeg hadde veldig få modne egg,så da ga jeg bare en stor F i å forsøke videre for jeg skulle over på kur i sept. detta var i mai og nå er jeg ca 6 uker på vei:) det hjelp å isje tenke mer på d..
ambumamma Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 gratulerer så mye!!! masse lykke til. moro å høre at det klaffer for folk når ikke de tenker så mye på det. Får prøve på dte jeg og kanskje:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå