Gå til innhold

Så er vi i gang med prøving!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på p-pillene for over 2 uker siden, fikk EL (smerter på ve side av magen + slim) torsdag/fredag og har "hatt oss" nesten hver dag siden avsluttet mens.. Håper å ha truffet "rett" på første forsøk, men det vil jo tiden vise.. Men det som er rart er at jeg fortsatt har vondt i magen på ve side der jeg hadde eggløsningssmerter!! Kan ikke huske å ha opplevd dette før...... Noen som har erfaringer med dette????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare ønske lykke til! Vi har også akkurat begynt å prøve:-) med førstemann hadde jeg en del vondt i eggstokk-området, men vet ikke om det var pga graviditeten eller noe annet..

Skrevet

Hei Pearl 32!

Jeg vet ikke om jeg kan svare på spørsmålet ditt, men jeg er omtrent i samme situasjon som deg. Hadde eggløsning sent i går kveld tror jeg, og har hatt sex hver dag siden mandag. Har kjent smerter på høyre side litt innimellom, men ut fra syklusen tror jeg den stikkende, skytende smerten i går kveld var selve eggløsningen. Har også hatt eggløsningsslim hver dag siden tirsdag/onsdag.

Rart å tenke på at befruktningen kanskje skjer akkurat dette døgnet! Virker så altfor lenge å vente 2 uker til jeg kan teste!

Lykke til, og håper vi er befruktet begge to!

Spennende....

Klem

Skrevet

Ja det blir noen spennende uker dette!! I og med at dette blir min første "ordentlige" mens etter avsluttet p-piller vet jeg jo ikke helt 100% sikkert når den kommer... Skal prøve å vente godt over 2 uker før jeg tester..... Men det sier jeg nå.......Hehe.. Har vel en mistanke om at jeg vil bli like utålmodig som alle de andre her inne som driver og tester FØR ikm....... Men, skal gjøre mitt beste for å holde meg i skinnet.... Lykke til til dere da!!!! Hvem vet, kanskje møtes vi inne på 1.termin klubben snart????

Skrevet

Lykke til! Håper du får et kort opphold her og ryker raskt opp til 1 tri! Jeg kommer nok ikke etter da jeg ikke hører til her inne men på MIK...

Lykke til

Skrevet

Hei! Er også i 1.pp.. Litt skummelt dette her, men også spennende:)

Skrevet

Har fortsatt vondt i magen gitt.... Hadde skikkelig vondt i natt, men dro ikek på legevakten før i kveld og der tok de CRP (21) og B-HCG.. Graviditetstesten var som ventet negativ... Har jo nettopp begynt å prøve så forventet ikke at den skulle slå ut allerede nå...... Endte opp med - "vent og se det an"... Får håpe det bare er slike smerter andre skriver om i tidlig graviditet.... Hadde vært no det.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...