Galskapens overhode Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Prøver å forberede jenta mi på at vi skal p kontroll om noen uker.. Men hva skjer egentlig på 4-årskontroll?
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Da jeg var med min gutt i fjor... Sjekka synet, på et par forskjellige måter. Snakket litt om bokstaver og tall. Målte og veide. Snakket endel, for å sjekke språkutvikling. Så på bilder/bok, snakket om over/under/ved siden av mm. Bare helt sånn ukompliserte ting. Tror han syns d var gøy Iflg min helsesøster tar de ikke hørselstest nå før skolestartkontrollen...
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Da vi fikk innkallelse til 4-årskontroll, fulgte det med et et brev med info om hva som skjer på kontrollen, og et skjema som vi skulle fylle ut og ta med til helsestasjonen. 4 åringen ble målt og veid, synstest, og en slags språktest. Han ble vist flere bilder der han skulle fortelle hva han så osv.. Også dette med over/under/vedsiden av osv..preposisjoner. En tegning måtte han også tegne. Helsesøstera sa at den var det gøy å vise dem når de hadde begynt på ungdomsskolen;) Det gikk veldig greit og det virket som om han syntes det var gøy:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå