moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Heisann! jeg er ei jente på31 år, gift og har 2 gutter. Vi venter nr tre den 3 februar!! Så jeg er nå i uke 13, og kommer inn til dere jeg... Blir artig å følge hverandre gjennom 2 tri her inne, og jeg ønsker dere alle lykke til videre!
gravid me nr 8 :-) Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 velkommen inn til oss:) å lykke til på ferden..jeg venter nr 6 å er samboer...jeg skal ha i januar men,får mest sannsynlig i desember sa fødsels legen så d blir spennende greier...klem
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 hei! termin samme dag som meg da? Må spørre, siden det står 3 feb i innlegget, og 4 feb i nicket:) Jeg er 25, og venter nr 2 jeg:) Har en gutt på 19 mnd fra før.
<3LillePrins<3 Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 velkommen skal du være =) lykke til i svangerskapet =)
Kåva Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Da er endelig jeg å over i 2. trimesteret. Termin 5 feb :-) Jeg føler meg litt tryggere nå, på at dette skal gå bra.
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2007 Hei! Terminen hos legen ble 3 februar, mens på bim er den 4 feb. Har bare ikke fått byttet i nicket enda:-) Og så er det jo ikke så lenge til ultralyden, og da kan det jo være at det blir forandring på terminen igjen..... Så dette er spennende!!
Happy H Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 hei og velkommen inn her. herlig å ha nådd de magiske 12ukene vil eg tro. håper du får en fint svangerskap, gleder meg til å følge deg på veien. eg e 14+6idag!=)
Emsti(Emil kom 1.2-2008 Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Hei,hei.Er ikke så langt unna min termin da.Har hvertfall en foreløpig termin den 2 februar og både jeg og samboeren min gleder oss,samtidig som det hele er så uvirkelig at vi nå skal bli tre.Ikke er det noe mage enda heller,så det er ikke så mye som tilsier overfor andre at det er noe stort på gang.Så jeg gleder meg til det virkelig begynner å synes.!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå