Gå til innhold

Da er jeg over i 2-trimester!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! jeg er ei jente på31 år, gift og har 2 gutter. Vi venter nr tre den 3 februar!! Så jeg er nå i uke 13, og kommer inn til dere jeg...

Blir artig å følge hverandre gjennom 2 tri her inne, og jeg ønsker dere alle lykke til videre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen inn til oss:) å lykke til på ferden..jeg venter nr 6 å er samboer...jeg skal ha i januar men,får mest sannsynlig i desember sa fødsels legen så d blir spennende greier...klem

Skrevet

hei! termin samme dag som meg da? Må spørre, siden det står 3 feb i innlegget, og 4 feb i nicket:) Jeg er 25, og venter nr 2 jeg:) Har en gutt på 19 mnd fra før.

Skrevet

velkommen skal du være =) lykke til i svangerskapet =)

Skrevet

Da er endelig jeg å over i 2. trimesteret. Termin 5 feb :-)

Jeg føler meg litt tryggere nå, på at dette skal gå bra.

Skrevet

Hei! Terminen hos legen ble 3 februar, mens på bim er den 4 feb. Har bare ikke fått byttet i nicket enda:-) Og så er det jo ikke så lenge til ultralyden, og da kan det jo være at det blir forandring på terminen igjen..... Så dette er spennende!!

Skrevet

hei og velkommen inn her. herlig å ha nådd de magiske 12ukene vil eg tro.

håper du får en fint svangerskap, gleder meg til å følge deg på veien.

eg e 14+6idag!=)

Skrevet

Hei,hei.Er ikke så langt unna min termin da.Har hvertfall en foreløpig termin den 2 februar og både jeg og samboeren min gleder oss,samtidig som det hele er så uvirkelig at vi nå skal bli tre.Ikke er det noe mage enda heller,så det er ikke så mye som tilsier overfor andre at det er noe stort på gang.Så jeg gleder meg til det virkelig begynner å synes.!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...