Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Hva gjør man vis man blir full da?? Da tar jo det en god stund før alkoholen er helt borte?? Å hva sjaker vis barnet får alkohol i seg, ikke mye da men!!! Er litt uviten om akuratt dette, har ikke prøvd liksom!
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Man blir jo ikke bare full sånn helt uten videre... Det er jo et bevisst valg man gjør. Promillen er ute av melka når den er ute av blodet ditt. Så du kan ikke amme/pumpe før det hvis du vil unngå å få promille i bebisen... Barn kan få alvorlige skader av alkohol, ingen vet helt hvor grensen går for hva som er skadelig, men det er vel ikke verdt å ta sjansen? Et godt råd: ikke prøv. Det som er helt sikkert er at det tryggeste er å la være, da er du sikker. Noen tar ei øl el et glass vin, og d går som regel fint d også, men det valget må hver enkelt gjøre for seg selv.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 oki! Har ikke akuratt planer om å drikke meg drita heller så!!=P Bare lurte!! Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Hei, dette er HI på det første innlegget om alkohol... Grunnen til at jeg lurte var fordi jeg har egentlig sluttet å amme for et par tre uker siden da jeg mistet mesteparten melka.. Jeg var ute på byen i går da, og i natt "kom" liksom melka tilbake hvis dere skjønner, så det var derfor jeg spurte om hvor lang tid det gikk før man kunne amme igjen etter å ha DRUKKET (etter klage fra en eller annen) alkohol - fordi jeg da kunne tenke meg å begynne å amme igjen siden jeg har fått melk tilbake!! Rare greier men.. Så da ville jeg liksom ikke bare smelle baby til puppen som er full av all alskens drit-alkoholer!!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 jeg drakk meg full, og ammet om morningen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå