Gå til innhold

trenger hjelp angående abort

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet det begynner å bli sent .. er 10+5 i følge mens termin og 11+0 i følge ul i uke 8 hvorfort er det mmulig å få ordnet en time til abort ... er så i tvil og det at min mor driver og handler ting gjør det jo ikke lettere når jeg vet jeg blir alene har alt flere barn så så usikker på hva jeg skal gjøre .... vet det mest riktige er å ikke beholde men samtidig ikke lett om en skulle ta vekk huff så fortvila en kan bli

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du snakke med legen din fort, så før du sikkert time til uka siden du er så langt på vei allerede.

Da blir det utskrapning.....

Men tenk godt gjennom dette da, man angrer ikke på dem barna man fikk men ikke fikk :)

Lykke til med valget :)

Skrevet

Dette er noe du selv må bestemme. Men det er lurt å få en time hos lege så snart som råd er. Jeg vet ikke hvordan ventetiden er om du skulle bestemme deg for abort, men der hjelper legen deg.

Er ikke mye å si, du må gjøre det du syns er best for deg og evt barnefar. Har du snakket med han da? Han har jo litt å si han og, om han vet du er gravid.

Du vil nok komme til å både angre og være lettet og glad, hva enn du bestemmer deg for.

Ønsker deg uansett lykke til med valget.

Skrevet

ja er liksom bare det at jeg alt har tre med ulike fedre av ulik grund skulle begynne å jobbe , se etterjobb nå ... huff er vansklig dette

Skrevet

ja han vet men vi er ikke sammen lenger ... er så fortvila ....

Skrevet

Ja du skal jo kunne følge opp de barna du allerede har også i livet :)

Og 3 stk er en del det! hehe...

Men snakk med elgen din i morgen så ordner no h*n time til deg på sykehuset til uka.

Kommer til å gå bra :)

Skrevet

ja tenker veldig på om ikke jeg skal gjøre det å så får jeg helelr ta en spansk en med at jeg mista ... grusomt når modern driver å kjøper inn ting å enda ho vet hvor usikker jeg er på dette nå ... men prøvever og få meg til å beholde ... for de skulle jo hjelpe de men .... grøss ....

Skrevet

Ja uff, skjønner at det der ikke er lett.... Men kanskje like greit å si til din mor at du har bestemt deg, lik at hun kan passe unga mens du er på sykehuset? (tar jo ikke mange timene på sykehuset men....)

Sikkert greit å ha noen å snakke med det om, og det er jo uansett litt tidlig å begynne å shoppe babyklær i tiende uke eller? hehe....

Det er ditt liv vettu, om du velger abort så kommer dem nok til å støtte deg :)

Skrevet

ja jeg synes å det er tidlig men ho går jo helt av skaftet ..... huff ikke lett og det gjør det hele enda vanskligere en det alt er ......

Skrevet

Ja men om hun har hatt inntrykk av at du vil beholde så overtar jo bestemor greia igjen vettu, hehe... Shoppe shoppe shoppe! Nytt barnebarn, jeeeei! hehe...

Men vet ikke jeg, hva sier faren til barnet da?

Jeg tror kanskje jeg ville ha ventet med å få et barn til, den dagen man virkelig finner mr.one og er ganske så sikker på at det skal fungere så kanskje da :)

Men samtidig så vil du greie deg fint med 4 barn også, og om du får hjelp fra foreldrene dine så går det jo enda bedre :D :D :D

Skrevet

Syns ikke det at moren din handler ting skal få avgjøre om du skal beholde eller ei. Det er ditt liv og din kropp. Og ditt valg. Klart detkan være fint for bestemor å få et til barnebarn å dulle med, men det er ikke hun som skal ha nattevåk, amming, bleieskift, barnehageregninger og foreldremøter, hullete bukseknær og trassete treåring etter hvert, på toppen av de du har fra før!!! Prioriter de barna du har er min mening, og for meg høres det ut som om det er det du har mest lyst til.

Og jeg er ikke så innmari for abort, men mener man skal gjøre det beste utav situasjonen. Og i din situasjon er kanskje det beste å prioritere de tre du har, og ikke bry deg om at moren din vil hjelpe til.

Skrevet

ja vette mitt sier jo at det er best og avbryte dette ... kan jo heller vente noen år .. er ike mere en 29 så muligheten er jo der.... og nei det er jo ikke ho som er her med natevåk og greier men du og mye vanskligere det gjør det. ...

vet ikke om jeg klarer og si jeg tokk abort .. om jeg tar det men heller at noe var som det ikke skulle .... kjempevansklig . men tror jeg skal prøve å snakke litt med noen i morgen

Skrevet

uffda stakars deg da...vanskelig valg det der, men du må tenke godt igjennom valget du tar..

Skrevet

Må si jeg føler med deg! Har selv tre, og vet det ville blitt en utfordring med en til. Trodde det ville bli hardt når jeg ble gravid med nr tre, men det har gått kjempefint. Og når det lille knøttet som ligger fullt avhengig av mammaen sin inni magen nå har armer og bein, fingre og tær, hjernen begynner og styre bevegelsene hans, og ikke minst har det et lite hjerte som slår, greier du da å kvitte deg med han? Du vil helt sikkert ikke angre når du får han! Tenker masse på deg! Tror du klarer det!

Skrevet

Kan du ikke adoptere bort barnet? I og med at du er så langt på vei og alt...

Skrevet

jeg adopterer ikke bort mitt eget barn ... om jeg har flere en jeg kan handtere så hade jeg helelr latt sønnen min flytte til sin far som faren setter riller i hode pån til ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...