SunRoad. Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Har termin 27.september og må kjøpe en vognpose, men hvilken bør jeg kjøpe? Synes det er snakk om så mange sorter nå... Til førstemann fikk vi låne en skinnpose av broren min, men den er over 30 år gammel nå, pluss at 7 unger har brukt den. (Storebroren min fikk den da han var født.)
dritgrei hei hei! Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Odenwälder posen er det beste jeg noen gang har kjøpt!!!!!!!!!!!!! så den ville jeg kjøpt igjen! Lammy XL heter den vi har, med lammeskinn inni, og dun overalt og stor og god og varm og alt.... fin også!
SunRoad. Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2007 Ok, =) Å den passer greit nedi ei Simo kombi vogn?
lille je Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er veldig fornøyd med voksiposen, den vokser jo med barnet. Og den får du fint nedi hvilken som helst vogn.
SunRoad. Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2007 Ja vi har en voksipose, men tror det er av den diiiigre modellen, for den går ikke nedi bagen på simovogna, det blir for mye av den, viss du skjønner.
dritgrei hei hei! Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 den passer fint i kombivogna ja... jeg har brukt den lenge... hmmm hun er ett år nå, og vi har brukt den i hele vinter... joda, den passer fint oppi kombivogna, og vi valgte den fordi voksiposen var altfor stor oppi der. :-)
Odine! Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Prøv å få tak i en som ikke er for glatt under, så slipper du å heise opp posen hele tiden når barnet blir større.
lille je Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Hmmm.... når du knyter den sammen? Jeg har ei emmaljungavogn med ganske liten bag, aldri hatt noen problemer med å få plass. Finnes voksiene i forskjellige størrelser da??
dritgrei hei hei! Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 på den odenwälderposen så er det sånn antisklibelegg under... Jeg er veldig glad i den posen altså ;-)
SunRoad. Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2007 Ja voksiposen finnes i mange str. ja, tror vi har den som er størst. Det blir rett og slett for mye av den når jeg har den nedi simobagen, blir ikke plass til babyen. Men den er super å bruke når ungen har blitt større. Vi bruker den til gutten vår som er 20 mnd. når han sitter i sportsdelen. (Brukte den i vinter ja...)
melkekua™ Skrevet 22. juli 2007 #11 Skrevet 22. juli 2007 Hvor får man kjøpt den Odenwalderposen da? Og hvor mye koster den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå