Gå til innhold

Ble så glad inni meg i går, da sambo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

fortalte at far hans hadde ringt, og spurt om vi skulle østover i sommer... For da ville han at vi skulle komme innom og hilse på. Og så spør han alltid om hvordan Serina har det...

Om vi tar turen i sommer, så blir det første gang han ser Serina... Han er alkoholiker så han får ikke besøkt oss, men er veldig interessert å få høre om hvordan det går med henne og meg :o)

Sambo har vært samboer tidligere, og da kunne ikkje far hans navnet hennes, selv om de var sammen i 7 år...

Så da er det litt gøy å vite at han bryr seg om den nye familien til sambo..

Vi ser svært lite til familien til sambo, og hører sjelden fra de også... Moren prøver å ringe 1 gang pr.14 dag iallfall...men søsteren hans ringer svært sjelden, og har også bare sett Serina 1 gang etter at hun ble født. Faren er den som ringer mest av søsteren og han, og han er alkoholiker?? Han sendte til og med penger da Serina ble døpt(kom ikke i dåpen).. Søsteren kunne heller ikke komme i dåpen, for hun var syk. Hun var fadder, men gaven som hun skulle sende "snart" er enda ikke komt... snart 6mnd siden dåpen...

Så derfor gleder det meg sånn at svigerfar vil møte Serina, og spør alltid hvordan vi har det :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...