Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt kjære nydelige barn er nå ett år og jeg elsker henne over alt!!!! Men da var det disse strekkmerkene da på magen... Jeg er så lei meg for jeg ser ikke ut.. Det er dype blåe strekkmerker på magen og jeg tør ikke kle av meg på stranda, føler meg lite attraktiv for min kjære mann, og det blir lite av det gode i sengen..

Finnes der behandlinger som kan redusere dem eller gjøre dem mindre synlige??Tips??

Har så lyst på et barn til om ikke lenge, og er der noen som har prøvd gode kremer mot/forhindre strekkmerker under graviditeten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt at strekkmerker også skyldes hormoner....

vet ikke om noe av disse "fancy" kremen egentlig funker jeg..

men ser jo stadig her at folk anbefaler ting..

men så er det jo ikke alle som får strekkmerker heller, så man veit jo ikke om de hadde fått de hvis de ikke brukte disse kremene...

Skrevet

Hvor skal jeg kjøpe disse kremene? Skader ikke å prøve..

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Laser kan hjelpe!

Skrevet

aner ikke...

har aldri brukt det jeg...

lever som best jeg kan med de få strekkmerkene jeg fikk.. heldigvis ikke så ille på meg...

håper noen andre har peiling og kan svare deg.

skjønner at det ikke er noe morro å ha det sånn... har noen kilo for mye og tenker sånn pga det.. så vet hvordan det er... går ut over så mye mer enn seg selv..

Skrevet

Prøv Dr.Ritter hvetekim olje fra helsekosten.

Den stinker og er klissete men funker som BARE det.

Har også prøvd Nive sin selvbruningskrem. Den er oppstrammende også, og den strammer faktisk! hehe... :)

Skrevet

(Den fra Nivea gir ikke så mye farge, men det er en fin farge og den blir ikke skjoldete.)

Skrevet

Laser? oi hadde tenkt på noe litt billigere og ikke så drastisk.. Takk for tipset uansett=)

Skrevet

Dr.Ritter, Er det en krem som man skal smøre på under graviditeten el på strekkmerkene etterpå for å redusere de?

Skrevet

Du kan bruke den under graviditeten og etterpå :)

Jeg & ei venninde prøvde denne oljen etter hver vår graviditet, magene våre så ikke ut.

Etter et par dager så ble merkene bedre! hehe... Trodde ikke helt på oss selv men mennene sa det samme.

Det er en olje da, du kan bruke den i mat også. hehe...

Men som sagt, den lukter ikke godt og stinker.

Men den funker og koster rundt 175,- mener jeg, og den har du i all evighet :)

Skrevet

å tusen takk! Prøver den=) Alt for litt finere mage Hehe=)

Skrevet

Hmmm, får prøve om den kremen også funker på pupper. ;o)

Skrevet

hei hei.

jeg brunker en krem som funker. den heter comet og du får kjøpt den på vita. den koster 1000 kr men den er vært det. den redusere oxo celulitter og fett;) anbefaler den på det varmeste. den funker iallefall på meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...