Gå til innhold

frustrert å skuffa..hva gjør jeg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ei jente på 28 år..er samboer me en som har barn fra før,noe jeg også har...vi har hatt d så fint i sammen å alt var bare perfekt...jeg sa at jeg ikke ønsket barn på noen år å d var jo greit nok...gikk på p pillen også ble jeg syk..fikk betennelse i livmor veggen å måtte gå på en kraftig kur på 2300 mg til dagen,jeg ble susete..så skulle jeg på ny sjekk å da sier legen: du er gravid..jeg trodde jeg skulle svime av å tenkte masse rart med en gang,visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg å begynnte å grine å legen trøst meg så godt han kunne å sa at dette klarer du jenta mi..jeg kom hjem å fortalte dette å alt va helt greit..fikk svar på prøvene di hadde tatt blant annet clamydia å d hadde jeg ikke..to uker sener var d ny kontrol å da hadde jeg smerter å nye prøver ble tatt inkludert ny clamydia prøve men den gangen ble den positiv,legen sa til meg: jenta mi jeg tror samboeren din har vært utro,hva sa jeg..ja får nå har du fått clamydia noe som smitter ved samleie...herrgud tenkte jeg..tok dette opp med sambo å han nekta men,tok prøve jo da han hadde dette å han mente han måtte hatt dette lenge men,da sa jeg at d kan du ikke ha hatt for da hadde den 1 prøven min vært positiv...nå er jeg over 3 mnd på vei å jeg stoler ikke på han lenger å han sitter å sier: visst d skulle bli slutt mellom oss kan jeg da få bo hos deg i noen mnd så jeg finner meg en ny plass..han planlegger jo alt i detaljer,også påstår han at han er glad i meg?? han chatter med x damer å ringer x kona så er han hos henne innen 15 min å kommer hjem 4 timer senere å må alltid dusje?? orker ikke mere nå..hva mener dere jeg bør gjøre?? takker for råd? ble litt langt dette..beklager d men,har så mye på hjertet mitt å dette kunne blitt myye lenger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du vet akkurat hva du bør gjøre!! Forlat denne mannen som ikke respekterer deg for fem øre, det blir tøft, men selvfølelsen din vil ha så godt av det. Og du fortjener virkelig bedre!!!!

Skrevet

Selvom det gjør ufattelig vondt så be han flytte ut så fort som overhode mulig...han skal iallefall ikke få bo under ditt tak i et par mnd.

La det svi litt for han...skjønner at det er vanskelig da der er et kommende barn i bildet.

Du fortjener bedre enn han!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...