Gjest Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 I går ga jeg han en paracet siden han etter 2 timer fortsatt var våken og klagde. Merket ikke feberen når jeg la han, men han ble plutselig kokvarm. I dag er han fortsatt så varm at det er nesten er litt ubehagelig å holde han inntil meg. Han virker ganske ok, bortsett fra at han vil sitte klistret til meg hele tiden oh har ganske så smale øyne. Stønner litt lavt av og til. Bør jeg gi han Paracet eller bare se det an (iom at det ikke virker som han er så veldig plaget) ?
Sentralstøvsugeren Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Hvor gammel er gutten din? Jeg ville gitt paracet til Selma hvis hun hadde 39,5 i feber....hun er 8 mnd
mini*mi Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 mi frøken er ett år og jeg gir henne paracet hvis hun blir sløv me feberen. Hvis hun er pigg og opplagt venter jeg og ser. Som regel får hun paracet før hun legger seg når feberen er høy. Har lest at man ikke trenger å gi paracet til barnet er pigg. Og barn med 40 i feber kan virke helt friske.. Det er jo forskjell på barna så jeg ville tatt kontakt med helsestasjonen og hørt med de.
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Ga han en paracet jeg. Han ligger bare rett ut på sofa`n og stønner lavt nå. Har det ikke helt bra, men smiler og ler når jeg tuller med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå