Påanigjen:) Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Onsdag kl. 19.22 kom jento vår på 3000 gram! HEILT NYDELIG! <3 Fødselen gikk utrulig bra! Kl. 5 om morningen gikk slimproppen. Kl.8.30 reiste me på sjukehuset, hadde 4 cm opning. - Gikk med små rier ( som eg kom meg FINT gjennom med varme risposar på magen og rygg. Deilig med dysj og! ) fram til 2- 3 tie. Kl. 15.00 blei eg satt på drypp på grunn av lite framgang. Små rier, men ikkje vondt. 17.15 gikk fostervatnet. Riene som no kom var vonde! Men lystgass ordna alt! Fungerte heilt vanvittig bra Pressrien var egentig ikkje vonde, eller så klart, men dei var "deilige" og, fordi du nærma deg slutten! 19.22 var ho ute, frisk som berre da! No e me komt heim, og har da heilt suupert! Lykke til folkens!
gadiana- 1 dag på overtid Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 hei hei og gratulerer m den lille jenta:) puster inn fødestøv hehe:)
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Gratulerer med lille prinsessen! Høres ut som en flott fødsel, så bra! Ønsker dere lykke til videre og håper det snart er min tur ;-)
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 gratulerer med den lille jenta! stor klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå