Gjest Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 åh, nå klarer jeg ikk mere! jeg får ikke sove lenger på grunn av konstant halsbrann!! hva kan jeg gjøre?
lilly76 Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Hei Min erfaring er att loveharts dropsene hjelper mot halsbrann. Lilly76
Bavarian Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 kjøp deg flytende gaviscon og ha stående ved siden av senga.Unngå å ligge på hø side da dette trykker organene sammen. Ta en ekstra hodepute slik at du ligger høyere med hodet.Vil ikke anbefale Love Hearts om natten med mindre du vil ha masse hull i tennene... Lykke til.
fantasie Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Jeg er plaget med halsbrann jeg å, men jeg tygger link tyggetabeletter (fås på apotek) med peppermyntesmak, eller du kan bruke novalucid mint (ikke helt sikker på hvordan det skrives) disse har mint smak. Dette er mitt andre svangerskap, og jeg var like plaget med halsbrann med første som nå, men da drakk jeg gaviskon. Noe jeg ALDRI mere kommer til å gjøre, gaviskon binnder vannet i kroppen, så i første svangerskapet så jeg ut som en vandrende vannballong. (Og sa at jeg aldri mere skulle bli gravid, turte ikke å ta sjangsen på å bli så stor nå å). Men denna gangen bare koser jeg meg, Bare magen vokser og nå ser jeg gleden med å kjenne at d vokser et lite liv i magen, å kan bruke tiden på å nyte det i stede for å klage på at allt er tungt å fælt. Så miutt tipps er at du prøver deg fram, noe passer meg men kanskje ikke andre. Men denna gangen fikk jeg god veiledning på apoteket om hva jeg kunne ta å hva som ikke er fullt så bra for fosteret. -Lykke til videre. å håper du finner noe som funker for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå