Mamman til Mina og Sara Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 for jeg finnes ikke fotogen, vet ikke hva jeg skal ha på meg, er skikkelig usikker, men har jo så lyst, bare redd bildene skal bli fæle
Mariana_K Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Ja, det har jeg og samboer gjort.... de la ut bildene etter noen dager, og de ble faktisk veldig fine! Ble positivt overrasket! Føler meg ikke særlig fotogen selv... Jeg hadde på en svart topp, som viste magen... (er jo tross alt det viktigste at den kommer frem....hehe!) Ta på deg noe du føler deg vel i....Hvis du er usikker kan du ta med deg noen flere topper og spørre fotografen hva han/hun anbefaler, de skal joha peiling... blir nok så bra skal du se :-)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har også tatt bilder på fame, men jeg ble ikkeno fornøyd da:( Hadde bare på meg truse jeg, og så dekket jeg til puppene! Det er verdt å dra da, du betaler jo ingenting med mindre du vil bestille bildene fra dem etterpå! Og dersom du ikke blir fornøyde er det jo bare å la være å skrive dem ut eller bestille dem=)
*RutIetutt* Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Jeg føler meg ikke særlig fotogen, jeg heller...men må si at jeg ble veldig fornøyd med Fame-bildene:o) Jeg hadde bare tuse på og dekket til puppene - de ble kjempebra om jeg så skal si det selv;o) Det er jo gratis, så du taper jo ikke noe på å ta deg en tur:o)
petite fleur Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Har tenkt noe av det samme som HI.....Kan man velge om bildene skal ha farger eller svart/hvitt?? Innbiller meg at bildene blir finere hvis de er i svart/hvitt.
*RutIetutt* Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Nei - de blir lagt ut i farger, fikk jeg beskjed om. - så kan en bestille de i sort-hvitt el av Fame om en ønsker det...men jeg fikk et av bildene mine i sort-hvitt likevel:o) Men var veldig fine i farge også - helt hvit bakgrunn og hvit truse og ellers ikke klær - det ble veldig "rent" og fint:o)
Mariana_K Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 De legger ut 5 bilder...Tror to av de var i svart-hvitt jeg....og hadde ikke bedt om det. Men det er jo bare å spøre fotografen det... :-)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 jeg ba om svart/hvitt så de gjorde om tre av bildene mine til svart/hvitt så var de andre to med farger
Hilsen Aud Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 når er det best å la seg avfotografere forresten? Så vidt jeg har fått med meg så er disse dropin-timene om tirsdager, 13-14 eller noe sånt... Så det første jeg har anledning til er en knapp uke ut i permisjonen... Noen som har blitt fotografert så srent? Er litt redd for at jeg ikke skal være "pen gravid" da, men full i vann og lignende...
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #10 Skrevet 23. juli 2007 jeg har tenkt å ta bilder på fame, for uansett om de blir fæle så tjener du jo sinnsykt på det:) da tenker jeg på at du får gratis fortogratering av barnet når det kommer, og da kan man jo velge å være med selv, familiebilde liksom:) selv om det koster ganske mye å få bestilt disse bildene senere, har man tjent ganske mye på gratis fortografering:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå