Gå til innhold

Skummelt

Skrekkblanda fryd *mamma*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har lyst på barn, jeg er mer usikker. Har lyst på barn, men vet ikke om det er rette tid. Er jo snart 30, så jeg burde vel sette i gang. Har slitt litt med angst i det siste, men tror det er på bedringens vei. For det andre er jeg i skikkelig dårlig fysisk form, stiv og støl og kunne ha lyst å ta av et par kg før jeg ble gravid. (er slett ikke overvektig) Min frykt er vel det å miste friheten, tanken på om jeg blir en god mor, tenk om jeg får fødselsdepresjon, masse slike teite tanker. :)

Kanskje hvis jeg begynner forsiktig med trening nå, spiser sunt, tar meg tid til å bearbeide tanker og følelser, så er jeg klar om noen måneder. Er jo litt spent også, lysten på barn kommer snikende igjen kjenner jeg. :)

Er det vanlig å bli nervøs for alt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Man blir aldri helt klar har jeg skjønt, og jeg tror at det er helt normalt å ha blandede følelser. Det vil alltid være saker og ting man er usikker på. Veldig mange sier at du blir klar i løpet av de 9 mnd man går med barnet i magen, og det tror jeg på:)

Kan jo være greit å ta èn eller to måneder i tenkeboksen hvis man er i tvil, om ikke annet, så bare for å gi seg selv litt ekstra tid for å kjenne på følelsene.

Tvi tvi=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...