Gå til innhold

uff..... HVA HAR JEG GJORT???!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen har kanskje lest et innlegg her for noen dager siden om at jeg har noen stikkninger i underlivet....disse har jeg enda i høy grad...

i går var jeg i utdrikkningslag... å utpå dagen skulle vi forflytte oss til ei hytte der de fleste skulle overnatte (jeg valgte å heller dra hjem). For å komme oss dit, skulle vi bli kjørt i en traktor med henger... (hadde laga til med hagemøbler o.l oppi).. jeg tenkte at det ikke kunne skade å sitte på jeg også som alle andre da det ikke var lange veien....(TRODDE JEG)

Det viste seg at traktorturen ville ingen ende ta... det var laaaaaaaaangt oppetter ei fjellside med en sjikkelig humpete traktorveg... :( Dette ble kjempe ubehagelig etter ei stund, og jeg måtte fysisk holde fast magen.. Fikk så utrolig vondt nederst i magen etter ei stund, og de stikkningene ble verre.. fikk også mange vonde kynnere..

Da vi kom opp på hytta var jeg sjikkelig redd. Hadde så utrolig vondt.. (sa ikke så mye til de andre..ville ikke legge noen demper på den gode stemninga).

De verste smertene har gått over, men stikkningene er verre en de var før traktorturen..

Sitter nå med en ekkel følelse av at jeg kan ha skadet lille babyen min

:(

Sitter med verdens dårligeste samvittighet :( Hvordan kunne jeg vere så dum?

Kan jeg ha skadet babyen?? Er sjikkelig redd nå..

Takker masse viss noen gidder å lese å svare meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er forresten 30 + 6

Skrevet

Hei!!

Det letteste som er, er jo å være etterpåklok.. hehe!!

Men, tror ikke du har skadet babyen, men heller gjort det verre for deg selv! Har litt stikninger jeg også, er skikkelig ubehagelig. Har vel sammenheng med bekken og voksesmerter fra "ting" nedi der...

Men, klare du ikke å slappe av med dette, ville eg ha kontaktet lege eller føden, greit å få luftet tanker med noen som virkelig vet hva de snakker om.

Lykke til og god bedring!!

*klem*

Skrevet

Kan ikke tro at du har skadet babyen, den er trygt plassert i mye væske. Hvis ikke stikkningene og bekymringene gir seg så bør du kontakte legevakten i dag. Ikke gå å vent og bli mer bekymret, ta heller forholdsregler.

Lykke til

Skrevet

Heia!

Jeg tror ikke du skal være redd for at du har skadet babyen din. :-) Det skal nok mer enn en litt humpete traktorvei til, de ligger jo godt beskyttet i fostersekken sin. Jeg har også disse stikkingene som du beskriver, hadde det i de to andre svangerskapene også. Skikkelig ubehagelig, men lege og jm har sier det kommer av at babyen "stanger"/sparker nedver, samtidig som hormoner mm jobber for å gjøre fødselskanalen farbar for den lille når den store dagen kommer.Både muskelfester og sener blir jo dradd og tøyd i i alle verdens retniger når man er gravid, og det vil man nødvendigvis kjenne temmelig godt. :-)

Håper du klarer å slappe av litt idag, men jeg vet det er lettere sagt enn gjort! Du kan jo ringe føden og forklare står, kanskje det hjelper hvis du får komme dit på en liten sjekk.

Lykke til! :-)

Skrevet

Jeg gjorde akkurat det amme i Thailand. Kjørte Taxi hvor man satt på en lasteplan.Var da 20 uker på vei, og fikk så vondt i magen at jeg trodde jeg skulle dø! Det første jeg gjorde når jeg kom hjem, var å gå til lege. Jeg hadde kjempe stikking i magen, og hadde av og til problemer med å gå.

Det hadde heldigvis ikke skjedd noe med babyen, alt var bra. Men du kan jo ringe føden, og fortelle hva som har skjedd, da får du sikkert komme på en kontroll. Da ser du at alt er bra !

God bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...