~sjiraff~ Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Sverige og Danamrk trenger man vel ikke, men Finland tror jeg kanskje?!?!
Mille** Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2007 Hmmm....kanskje vi må finne de fram da...bedre føre var heter det vel. )
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Trenger ikke pass til for å komme inn, nei, men en må kunne identifisere seg til en hver tid, og da er det jo lurt å ha pass med. Spesielt når en har pass liggende,- da koster det jo ikke noe å ta dem med!:-)
Mille** Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2007 Ja, det var det jeg også tenkte, ungene har jo verken kredittkort eller førerkort, så da er det vel lurt å ta med pass. )
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Ta med pass. Da vi skulle på skole tur til Finland fikk vi beskjed om at vi måtte ha pass for å dra til Finland. Vet ikke om det er feil info, men bedre å ha dem med enn å stå der uten
Mille** Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2007 Jepp, da er de pakket og klar. Takk for svar damer. )
Tally Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Nei, du trenger ikke pass for å reise til Finland (Vi drar på "svensketur" dit, så jeg vet det). Men jeg vil tro at det er den greieste formen for ID å ha med seg overalt.
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 det kreves ikke pass for å komme inn i landene nei, men om det skulle skje noe der er pass eneste gyldig legitimasjon når man er i utlandet. så greit å ha det med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå