~Simelisa & Marina~ Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har fått fame-bildene mine og d tok ikke ei uke en gang...jeg synes de ble kjempefine... Dere andre som vurdere å ta bilder, gjør det så dere ikke angrer... det er en unik mulighet til å forevige svangerskapene... For dere som vil se så se på nicket mitt... Klem
strekkmerketrollet Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 så bra at du ble fornøyd da finner ikke bildene jeg link?
~Simelisa & Marina~ Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2007 prøv en gang til...tok litt tid:o)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 utrolig flotte bilder. angrer sånn på at jeg ikke har fått tatt sånne bilder.
Reese Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Hei simelisa. Skal ha ks 6aug jeg men termin er egentli 17aug. tror du det er forsent for meg å gå å ta de bildene? Vet at det er på tirsdagene for gravide. men jeg er litt usikker på hvordan man gjør det liksom.. Er det bare til å stille opp eller må jeg ringe først? Hater å bli tatt bilde av men har veldig lust på slike gravid bilder.. Håper du har et svar til meg. Bildene dine var kjempeflotte forresten:) klem klem Mvh
*RutIetutt* Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Så flotte de ble:o) Jeg får ikke til å legge mine ut her, jeg:o( Får bare opp at det er feil format eller noe når jeg prøver å legge de ut:o(
*RutIetutt* Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 Kan svare deg, jeg...jeg tok mine i Bergen, da. Jeg møtte bare opp rett før kl ett en tirsdag (var vel i uke 34 eller noe...husker faktisk ikke helt;o)). Greit å møte litt tidlig, for da jeg var ferdig stod det kø av gravide som ville ta bilder - jeg kom til med en gang. Tok ca ti min og hun tok en masse bilder - fikk fem stk lagt ut på nettet ca en uke etterpå - ble kjempefine om jeg så skal si det selv...men får ikke til å legge de ut her *irriterende*... Så lenge du ikke har født er det ikke for sent;o) Lykke til:o)
~Simelisa & Marina~ Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2007 RutIetutt*stormagapus*26.07.07 du har PM
~Simelisa & Marina~ Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. juli 2007 megogbabyen ***HØYGRAVID*** du har PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå