Gå til innhold

da har jeg fått fame-bildene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått fame-bildene mine og d tok ikke ei uke en gang...jeg synes de ble kjempefine...

Dere andre som vurdere å ta bilder, gjør det så dere ikke angrer... det er en unik mulighet til å forevige svangerskapene...

For dere som vil se så se på nicket mitt...

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra at du ble fornøyd da :)

finner ikke bildene jeg :( link?

Skrevet

prøv en gang til...tok litt tid:o)

Skrevet

utrolig flotte bilder. angrer sånn på at jeg ikke har fått tatt sånne bilder.

Skrevet

bobobaby du har PM

Skrevet

Hei simelisa. Skal ha ks 6aug jeg men termin er egentli 17aug. tror du det er forsent for meg å gå å ta de bildene? Vet at det er på tirsdagene for gravide. men jeg er litt usikker på hvordan man gjør det liksom.. Er det bare til å stille opp eller må jeg ringe først?

Hater å bli tatt bilde av men har veldig lust på slike gravid bilder.. Håper du har et svar til meg.

Bildene dine var kjempeflotte forresten:)

klem klem

Mvh

Skrevet

Så flotte de ble:o) Jeg får ikke til å legge mine ut her, jeg:o( Får bare opp at det er feil format eller noe når jeg prøver å legge de ut:o(

Skrevet

Kan svare deg, jeg...jeg tok mine i Bergen, da.

Jeg møtte bare opp rett før kl ett en tirsdag (var vel i uke 34 eller noe...husker faktisk ikke helt;o)). Greit å møte litt tidlig, for da jeg var ferdig stod det kø av gravide som ville ta bilder - jeg kom til med en gang. Tok ca ti min og hun tok en masse bilder - fikk fem stk lagt ut på nettet ca en uke etterpå - ble kjempefine om jeg så skal si det selv...men får ikke til å legge de ut her *irriterende*...

Så lenge du ikke har født er det ikke for sent;o)

Lykke til:o)

Skrevet

RutIetutt*stormagapus*26.07.07 du har PM

Skrevet

megogbabyen ***HØYGRAVID*** du har PM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...