Hot Midget ! Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Jeg syns at hun, både som person(sett maange intervju) og skuespiller er ett av de mest fantastiske kvinnfolka som finnes!!!!!! Fikk skikkelig lyst å se en Julia Roberts film i kveld ja:-)
cherry coke Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Meg og eldste broren min diskuterer ofte julia roberts:) Jeg er enig med deg, synes hun er en bra skuespiller og veldig vakker, mens broren min synes at hun er ufyselig:)
er det muuulig Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 heeelt enig!!! definitivt min favoritt!!!! jeg forguuder henne:-D åååå lyst å se flm av henne igjen:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå