Gå til innhold

Hva syns dere om Julia Roberts??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns at hun, både som person(sett maange intervju) og skuespiller er ett av de mest fantastiske kvinnfolka som finnes!!!!!!

 

Fikk skikkelig lyst å se en Julia Roberts film i kveld ja:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg og eldste broren min diskuterer ofte julia roberts:) Jeg er enig med deg, synes hun er en bra skuespiller og veldig vakker, mens broren min synes at hun er ufyselig:)

Skrevet

nyydelig dame!!

 

 

Skrevet

heeelt enig!!! definitivt min favoritt!!!! jeg forguuder henne:-D åååå lyst å se flm av henne igjen:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...