Libido- Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Steinbukken (21.12. – 20.01.): Redd for å gjøre feil, binder seg og forventer det verste. Kan være fiksert på målet uten å se omgivelsene. Vannmannen (20.01. – 19.02.): Eksentriske. Kan finne på å bryte reglene i pressede situasjoner eller på impuls. Fiskene (19.02.-20.03.): Drømmer seg bort og er et annet sted, reiser i sitt indre og har ikke øynene på veien. Væren (20.03. – 20.04.): Impulsdrevet, fort og gæli. Vil være først ute. Tyren (20.04.- 21.05.): Stabil og gir vanligvis plass, men kan insistere på retten sin og være en stabeis. Tvillingene (21.05.- 20.06.): Bilkjøring faller lett for dem, men de kan ha flere baller i lufta. Ser på fortauet, mens de prater i telefonen og skrur på radioen. Krepsen (21.06.- 22.07.): Reagerer følelsesmessig i situasjonene og kan kople ut fornuften. Løven (22.07.- 23.08.): Krever respekt og kan bli fornærmet, slik at de mister perspektivet. Kan være arrogante og terge på seg medtrafikanter. Jomfruen (23.08.-23.09.): Henger seg opp i småtteri, detaljer og regler og mister oversiktsbildet. Kan ha en noe nervøs og rykkete kjøring. Vekten (23.09.-22.10.): Ser ulike alternativer. Kan ha vanskelig for å bestemme seg i en situasjon og kan nøle for lenge når sekundene teller. Skorpionen (23.10.-21.11.): Mangler fleksibilitet. Kan være emosjonelle og noe hevngjerrige om de føler seg urettferdig behandlet. Skytten (22.11.- 21.12.): Bilkjøringen kan bli en uforpliktende lek, der de kan beruses av farten eller drar på for å komme først og ha det moro. Jeg er: Tvillingene (21.05.- 20.06.): Bilkjøring faller lett for dem, men de kan ha flere baller i lufta. Ser på fortauet, mens de prater i telefonen og skrur på radioen. Stemmer!
så var vi 4 Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 synes ingen passer, men er fisk. Og følger med på veien uten at jeg drømmer for mye hadde passa bedre med: Kjører offansivt og irriterer seg grønt over idioter som ikke klarer å følge fartsgrenser (gjerne +5) og andre åpenbare trafikkregler. Spesielt hvor det er forkjørsvei!!!
Tommage♀♂ Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er vekt, og ja; det stemmer ganske bra, jeg kjører myyyyye feil bare fordi jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg skal ta av der eller ikke, hehe=) Særlig tungvindt i Bergen, må jo kjøre rundt halve landet om jeg ikke tar av i rett avkjørsel!
Arb.ledig husmor Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Eg er: Krepsen (21.06.- 22.07.): Reagerer følelsesmessig i situasjonene og kan kople ut fornuften. Vet ikkje om det stemmer... Har enda ikkje vore borti noen situasjoner (utenom når eg sjøl har krasja/blitt påkjørt då).. Men sambo er Tyr, og på han passa det perfekt...
Solitude Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er skytte, og det stemmer overhodet ikke på meg...
~~DoraDora~~ Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Hehe passet kjempe bra på meg, og på flere andre rundt meg. Knall !!!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Løven (22.07.- 23.08.): Krever respekt og kan bli fornærmet, slik at de mister perspektivet. Kan være arrogante og terge på seg medtrafikanter. nei..stemmer ikke på meg! jeg er en blending av: Skorpionen (23.10.-21.11.): Mangler fleksibilitet. Kan være emosjonelle og noe hevngjerrige om de føler seg urettferdig behandlet. og Tvillingene (21.05.- 20.06.): Bilkjøring faller lett for dem, men de kan ha flere baller i lufta. Ser på fortauet, mens de prater i telefonen og skrur på radioen. Er veeeldig hissig i trafikken:o( Tåler ikke at folk sniker forran meg..og ikke tenker seg om når de velger å stoppe midt i veien gjennom byen for å slippe av hele jæ*** familien i stedet for å stoppe 50m unna ved parkeringsplass!! *grrrrr*
Ett_øyelokk.... Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Stemmer veldig bra på meg, er tvilling. Er/var yrkessjåfør i 9 år. Mannen min er tyr, og dert stemmer VELDIG godt.. Et stabeist i trafikken, og er litt treig med å finne bremsen når det står på hvem som har rett på veien - situasjon.
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 Tvillingene (21.05.- 20.06.): Bilkjøring faller lett for dem, men de kan ha flere baller i lufta. Ser på fortauet, mens de prater i telefonen og skrur på radioen. Dette passer veldig bra på meg som er tvilling. Snakker som regel alid i tlf når jeg kjører, og ser på alt annet enn veien. HIhi
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 22. juli 2007 #10 Skrevet 22. juli 2007 stemte dårlig både på meg og samboer igrunnen..
*Anonymus Maximalus* Skrevet 22. juli 2007 #11 Skrevet 22. juli 2007 stemmer ikke på meg, men stemte ganske bra på gubben da... hehe:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå