Gå til innhold

Se her hvilken bilfører du er.. Stemmer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Steinbukken (21.12. – 20.01.): Redd for å gjøre feil, binder seg og forventer det verste. Kan være fiksert på målet uten å se omgivelsene.

Vannmannen (20.01. – 19.02.): Eksentriske. Kan finne på å bryte reglene i pressede situasjoner eller på impuls.

Fiskene (19.02.-20.03.): Drømmer seg bort og er et annet sted, reiser i sitt indre og har ikke øynene på veien.

Væren (20.03. – 20.04.): Impulsdrevet, fort og gæli. Vil være først ute.

Tyren (20.04.- 21.05.): Stabil og gir vanligvis plass, men kan insistere på retten sin og være en stabeis.

Tvillingene (21.05.- 20.06.): Bilkjøring faller lett for dem, men de kan ha flere baller i lufta. Ser på fortauet, mens de prater i telefonen og skrur på radioen.

Krepsen (21.06.- 22.07.): Reagerer følelsesmessig i situasjonene og kan kople ut fornuften.

Løven (22.07.- 23.08.): Krever respekt og kan bli fornærmet, slik at de mister perspektivet. Kan være arrogante og terge på seg medtrafikanter.

Jomfruen (23.08.-23.09.): Henger seg opp i småtteri, detaljer og regler og mister oversiktsbildet. Kan ha en noe nervøs og rykkete kjøring.

Vekten (23.09.-22.10.): Ser ulike alternativer. Kan ha vanskelig for å bestemme seg i en situasjon og kan nøle for lenge når sekundene teller.

Skorpionen (23.10.-21.11.): Mangler fleksibilitet. Kan være emosjonelle og noe hevngjerrige om de føler seg urettferdig behandlet.

Skytten (22.11.- 21.12.): Bilkjøringen kan bli en uforpliktende lek, der de kan beruses av farten eller drar på for å komme først og ha det moro.

Jeg er:

Tvillingene (21.05.- 20.06.): Bilkjøring faller lett for dem, men de kan ha flere baller i lufta. Ser på fortauet, mens de prater i telefonen og skrur på radioen.

Stemmer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes ingen passer, men er fisk. Og følger med på veien uten at jeg drømmer for mye ;)

hadde passa bedre med:

Kjører offansivt og irriterer seg grønt over idioter som ikke klarer å følge fartsgrenser (gjerne +5) og andre åpenbare trafikkregler. Spesielt hvor det er forkjørsvei!!!

Skrevet

Jeg er vekt, og ja; det stemmer ganske bra, jeg kjører myyyyye feil bare fordi jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg skal ta av der eller ikke, hehe=) Særlig tungvindt i Bergen, må jo kjøre rundt halve landet om jeg ikke tar av i rett avkjørsel!

Skrevet

Eg er:

Krepsen (21.06.- 22.07.): Reagerer følelsesmessig i situasjonene og kan kople ut fornuften.

Vet ikkje om det stemmer... Har enda ikkje vore borti noen situasjoner (utenom når eg sjøl har krasja/blitt påkjørt då)..

Men sambo er Tyr, og på han passa det perfekt...

Skrevet

Jeg er skytte, og det stemmer overhodet ikke på meg...

Skrevet

Hehe passet kjempe bra på meg, og på flere andre rundt meg. Knall !!!

Skrevet

Løven (22.07.- 23.08.): Krever respekt og kan bli fornærmet, slik at de mister perspektivet. Kan være arrogante og terge på seg medtrafikanter.

nei..stemmer ikke på meg!

jeg er en blending av:

Skorpionen (23.10.-21.11.): Mangler fleksibilitet. Kan være emosjonelle og noe hevngjerrige om de føler seg urettferdig behandlet.

og

Er veeeldig hissig i trafikken:o( Tåler ikke at folk sniker forran meg..og ikke tenker seg om når de velger å stoppe midt i veien gjennom byen for å slippe av hele jæ*** familien i stedet for å stoppe 50m unna ved parkeringsplass!! *grrrrr*

Skrevet

Stemmer veldig bra på meg, er tvilling. Er/var yrkessjåfør i 9 år.

Mannen min er tyr, og dert stemmer VELDIG godt.. Et stabeist i trafikken, og er litt treig med å finne bremsen når det står på hvem som har rett på veien - situasjon.

Skrevet

Dette passer veldig bra på meg som er tvilling. Snakker som regel alid i tlf når jeg kjører, og ser på alt annet enn veien. HIhi

Skrevet

stemte dårlig både på meg og samboer igrunnen..

Skrevet

stemmer ikke på meg, men stemte ganske bra på gubben da... hehe:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...