Gå til innhold

Hva bruker dere søndagen til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både jeg og mannen er trøtte og slappe i dag, skulle helst lagt på sofaen hele dagen...Men vi har jo barn, og den løsningen er ikke akkurat passende da. Ute er det regn..Noen forslag som ikke krever så mye energi???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å ta med meg vesla i bæremeisen og tusle en tur på en bondegård som ligger et par km unna. Den er åpen for alle, og de har masse dyr. Vesla syns det er sååå spennende, blir aldri lei. Om det regner litt, bryr vi oss ikke noe om. Regntøy er en fin ting! :)

Ha en fin dag!

Skrevet

På med regnklær og ut og lek! Det er den beste medisin mot sløvhet, om jeg blir sittende inne blir jeg bare sløvere, sløøøøvere, zzzløøøøøvere.....

;)

Skrevet

denne søndagen sitter jeg her.. skal på tivoli i ettermiddag.

Skrevet

I dag; absolutt ingenting! Eller dvs vi skal besøke foreldrene mine, og de har badebasseng, så jeg rekner med at vi må bade litt i dag:)

Skrevet

På søndager pleier vi å dra på besøk. Men i ettermiddag skal jeg på jobb, og i formiddag har vi drevet å pakket til ferien vi reiser på i morgen. :o)

Mitt forslag er å dra på besøk til noen, greit for både voksne og barn og se litt andre vegger. :o)

Skrevet

jeg kjeder meg i dag...

Skrevet

denne søndagen sløver vi bare her. er ordentlig trøte alle sammen. akkurat pakket for drar på ferie i morra. og begynner på jobb om en time.:(

Skrevet

Har vært på lekeplassen noen timer tidligere.. ellers skulle vi egentlig på besøk,men det ble ikke allikevel. får lage en god middag. snuppa sover for øyeblikket

Skrevet

Først sløva vi i sofaen, jeg og gullet, mens pappa klipte plenen, noe han gjorde i pur hevn for diskoteket som naboen hadde i hele natt. Nå har vi akkurat vært i skogen og "plukket" turorienteringsposter. Pappa driver og skal legge gullet nå, jeg skal i dusjen og så skal jeg forberede middag. Vi får middagsbesøk og skal grille fisk. Og så skal ungene få bråke mest mulig på terrassen. Håper naboen ikke får sove mer da....

Skrevet

Vi er vanligvis ute, triller tur eller ute og leker ;))

Skrevet

Eg hadde en plan om å rydde i bokhylla...

Vi var på akvariet og i byen i går, så vi er ganske slitne i dag.. Sambo er på jobb, og kommer hjem når snuppa har lagt seg, så får se ka som skjer etter hvert... Bilen sku hatt litt "mat", men får se om eg orker..

Skrevet

irriterer meg over gubben som sto opp, lagde frokost til oss, la seg på sofaen og sovnet igjen! og han snorker....

SKYT SKYT SKYT SKYT SKYT

Skrevet

Vi har vært ute noen timer å spilt fotball, lekt i en bhg med barna :)

Så minsten var helt kake til slutt og måtte hjem å sove litt :)

Så tar vi vel oss en tur ut senere, etter middag tenker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...