~~DoraDora~~ Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Ble en virkelig fin start på dagen i dag, da min mann serverte meg en deilig frokost... og attpåtil en romantisk og kjærlig frokost... I dag er det xxxx år siden vi traff hverandre, og det markerte han slik : - Stod opp med de tre barna våre, og lot meg sove lenge. - Da jeg stod opp, hadde babyjenta vår seg en hvil, og guttene var ute og lekte... - Han hadde dekket på bordet til meg og seg selv... pyntet med selvplukkede blomster, og levende lys. - På tallerkenen min lå det to speilegg som var formet som hjerter( hadde stekt de i hjertepepperkakeformer...), og ved siden av hadde han lagd blomst av tomat og agurk... - Så hadde han skrevet noen ord til meg... Mitt liv startet da jeg traff deg, og den dagen glemmer jeg aldri... Før jeg traff deg, valgte jeg bare feil veier...som førte til blindeveier. Men nå er jeg på rett spor, sammen med deg,,, for alltid !!! Det var helt fantastisk flott. Jeg har fortsatt sommerfugler i magen, etter den frokosten... Snart har vi bryllupsdag, og nå har jeg fått lyst til å overraske ham igjen. Noen tips til hva jeg kan gjøre ?
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Høres ut som en drøm! Så heldig du er da! Jeg fikk frokost på senga i dag, men jeg måtte mase meg til det...
cheni Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Åååå, nå ble jeg helt rørt... Jeg har en ganske romantisk mann selv, men de ordene tror jeg ikke han kunne kommet opp med... men en gang skrev han en nyyyydelig kjærlighetsærklæring til meg her inne... det var en fin overaskelse... )
~~DoraDora~~ Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2007 Ja, og jeg kommer til å leve lenge på den "drømmen". Han har gjort mange flotte ting før også, men jeg ble like overrasket denne gang også... ...En gang bestilte han yndlingsretten min (som vi alltid spiser på en bestemt restaurant), med seg hjem. Han ringte restauranteieren og fortalte ham at jeg elsket den retten, og at vi alltid valgte deres sted pga det. Og at vi hadde bryllupsdag, og han ville overraske meg. Restaurantsjefen ble visst imponert, for han lagde retten på et stort serveringsfat (til to personer), og lot mannen min få ta det med seg... ( måtte love å levere fatet tibake..) Den gangen tok han meg med på kjøretur (Husker matlukten bak i bilen enda...), og vi kjørte til en liten kai på landet. Der hadde han lagd i stand et lite bord med duk og en vase med ei rose i, og to stoler. Nb! det var solnedgang, og DEN utsikten utover sjøen. Helt fantastisk !!! Det hører med til historien at han hadde fotoapparat med seg, for å ta bilder av det hele, slik at folk skulle tro meg når jeg fortalte det....hehe ...men også for at han ville vise barna vår en dag, hvor glad han er i meg:-) Men problemet mitt nå, er jo å kunne overraske ham igjen med noe fint og minnerikt... Jeg trenger ikke overgå ham, men jeg vil gjøre noe igjen denne gang. Så er det noen som har noen tips, tar jeg i mot med STOR takk :-)
Ta sats;-) Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Dette høres jo bare ut som en fantastisk romantisk film!! :-) Min mann er ikke halvparten så romantisk som din, han kunne gjerne lært et lite knep eller to... ;-P
dritgrei hei hei! Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Noe sier meg at det ikke er nødvendig at du lager en flott overraskelse, for du må jo være litt av ei dame som vekker dette i en mann!!!!! Hvis du kjenner etter så vet du hva som ville gjort ham gladest, og antagelig gir du ham deler av det daglig... :-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 ååå... så koselig! sånt noe kommer aldri mannen min til å finne på... fikk ikke blomst på den første bryllupsdagen vår i fjor engang jeg.... *sukk* vi var ute og spiste middag sammen da... men alikevel...
~~DoraDora~~ Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. juli 2007 Da oppfordrer jeg dere til å vise dette til mennene deres, så kan det jo være håp... kanskje de blir litt inspirert,- for jeg tror de fleste "egentlig vil,- men får det ikke til"... Som sagt så ønsker jeg å gjøre gjengjeld til min mann, men har ingen anelse om hva det skulle være... og jeg ønsker det sterkt. Alle ideene jeg kommer på, blir likssom bare teite i forhold til det han har gjort for meg.
dritgrei hei hei! Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 det syns antagelig ikke han! Du må ikke tenke at det skal være perfekt, du må tenke at det er noe du har lyst til.... Hva med en helg i København, uten at han vet det... med barnevakt og alt i orden:-)
~~DoraDora~~ Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2007 hadde vi hatt råd til det nå, så hadde det vært en kjempeide. Men vi har brukt nesten alle sparepengene på ferieturer nå i sommer. ( resten må vi bruke til oppussing i det nye hjemmet vårt...). Har ca 2000 kr jeg kan disponere til dette...
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 22. juli 2007 #11 Skrevet 22. juli 2007 Er enig med Dritgrei hei hei. Du er sikkert en så flott dame til daglig at du ikke trenger å gjøre det helt store. Som du sier selv så trenger du ikke å overgå han, bare sette pris på han. Da er det kanskje nok å bare ordne med barnevakt slik at dere får tid til dere selv en kveld. Kanskje gå ut å spise på en bedre restaurant.
~~DoraDora~~ Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. juli 2007 Titten Tei... og Dritgrei hei... Tusen takk for at dere oppmuntrer meg med fine ord. Jeg er nok bare ei helt vanlig jente i mine, og andres øyne...dessverre... men mannen min har sikkert fått seg et "stikk" en gang som gjør at han lett feilvurderer folk...hehe. Neida jeg vet at han setter masse pris på meg, og sier støtt at han er så glad for at han endelig fant meg osv. ( Vi har en utrolig god kjemi, og trivest best i hverandres selskap..). Men jeg skulle bare ønske det var jeg som kunne overraske ham for en gangs skyld. Det fortjener han virkelig... ( Jeg gjør jo masse for ham i det daglige da, men vil gi ham noe spesielt nå...). Ingen forslag??? Absolutt ingen??? :-)
Reem Skrevet 22. juli 2007 #13 Skrevet 22. juli 2007 For et koselig innlegg!!! Jeg har også en veldig romantisk mann...han er ikke så flink til å gjøre ting,men jeg ser ikke alltid etter blomster og konfekt.Når man har vært sammen lenge,og har barn osv. kjenner man hverandre bedre på en annen måte,en når man først møtes.Da kan man igrunnen finne på bedre overraskelser som den andre blir kjempeglad for. Jeg skulle overraske min mann på valentinesdagen,men hadde ikke en anelse. Nå vet jeg jeg ikke hvor du bor,og hvordan du har det med barnepass osv.men du skriver at du har ca 2000 til disp. f.eks. fiks barnepass fra fredag til søndag,bestill hotellrom(trenger ikke å være så dyrt,ofte de har tilbud på div. hotell) dra på gokart, lag en hemmelig fest med alle deres venner,og ha et morsomt tema(til ære for han,det blir en garantert suksess) eller dra på en superromantisk biltur med telt og fiskestang bare dere to.... Håper du finner på noe som gjør at han kan føle seg spesiell Masse lykke til,og si forresten ifra hvordan det går
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 22. juli 2007 #14 Skrevet 22. juli 2007 Hva med en piknik inne hjemme hos dere? Jeg tenker: om du ordner med barnevakt en dag og fikser hjemme, slik at han blir overrasket i det han kommer hjem (ta en halv dag fri fra jobb om du jobber 100%). Legg et fin teppe eller noe på gulvet (foran peisen om dere har det). Sett frem kurven med god mat, sprudlevann eller vin (det dere foretrekker) litt jordbær kanskje og ha mat i kurven som dere kan spise. Etter å ha nytet god mat og drikke, så kan dere jo kose dere med å være kjærester. Bare ligge på teppet og ta på hverandre, ja det dere føler for... Sexy undertøy osv... Det koster ikke så mye. Jeg har også sansen for telttur for bare dere to. (om dere bor i nordnorge, som jeg fikk inntrykk av, så er jo naturen og solen- på en god dag- romantisk nok i seg selv)
~~DoraDora~~ Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 22. juli 2007 Hei Reem, dritgrei hei hei og Titten tei gifter seg... :-) Tusen takk for at dere kom med tips... dere tre gav meg hjelp til å komme på noe jeg kan gjøre... Her er ideen min nå : Da vi giftet oss leide vi en fantastisk brudesuite på et SAS hotell. De hadde egen brudepakke som inneholdt en luxus suite med en stue med flott salong i, et drømmesoverom med den flotte,romantiske senga, og et fantastisk bad med boblebadekar... Pakken inneholdt champagne, tropiske frukter og flott sjokolade på kvelden/natta da en ankom hotellet. På senga lå det roseblader... og på badekarkanten var det den herlige flaska med skumbad... Gjett om det var uforglemmelig... Om morgenen fikk vi opp en hotelltrille med DEN frokosten.. alt fra egg og bacon til croissanter, tropisk frukt og det som tenkes kan. Vi satte oss ut på balkongen som var på soverommet.. der hadde vi utsikt utover sjøen.... Både jeg og mannen min er enige i at det er den mest fantastiske opplevelsen vi har hatt... Det var helt utrolig der... Og det beste var at vi kunne oppholde oss i suiten til klokken 18.00 dagen etter. ( som regel må en jo sjekke ut før klokken 12) Så det jeg tenkte nå da, var å rett og slett bestille den samme suiten... HÅPER DET GÅR... ( Hele den pakken kostet den gang 1950 kr... har kanskje steget litt nå da,men men). Dette vet jeg helt sikkert vil overraske ham skikkelig, og jeg er ikke i tvil om at det blir en suksess. Å nå fikk jeg skikkelig "blod på tann". Gleder meg allerede... :-) Må bare skaffe barnevakt også... kryss fingrene for at jeg får dette til jenter... ( På forhånd Tusen takk!!!)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. juli 2007 #16 Skrevet 22. juli 2007 Åhhh hvilket hotell var det?? Hørtes jo fantastisk ut!!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 22. juli 2007 #17 Skrevet 22. juli 2007 Det hørtes veldig romantisk ut! Han blir sikkert veldig overrasket! Lykke til
Trulte76 Skrevet 22. juli 2007 #18 Skrevet 22. juli 2007 så romantisk Så koselig.. Min er så lite romantisk he he..så noe sånt kan jeg aldri drømme om engang
~~DoraDora~~ Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #19 Skrevet 22. juli 2007 Cat78... Radisson SAS hotel... Det var kjempeflott, og knall god service...
~~DoraDora~~ Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #20 Skrevet 23. juli 2007 Nå er barnevakten i boks... i morgen skal jeg bestille hotell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå