Gå til innhold

Happy H!

MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Ja, no er eg her inne og:) Og her er eg tenkt å bli ei stund:) Godt å høre at du er over 14 veker då, for deg var vel det ein like stor milepæl som for oss andre når vi når 12 veker:) Kjem nok ikkje til å føle meg heilt trygg før UL eller eg får høre hjertelyd, men eg er optimist, og prøver å tenke at så lenge eg ikkje har noke tegn på at noke er gale, så er alt mest sannsynlig bra:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heysnuppa!!!

godt å ha deg her inne!!!!

Eg skal til jordmor på torsdag, e 15+2 då og håååååper å få høre hjertelyden. Klarer liksom ikkje heilt å slappe av før den tid,endå ting ser ut til å være i skjønneste orden

Eg e kvitt den verste kvalmen (heilt herlig), så no e d bare trøttheten igjen.=) Men den veit eg av erfaring komme t å henge i endå ei stund.

D e jo stor forskjell no m ein aktiv jente i huset, ho tar ikkje hensyn til at mamma e sliten..hehe.. heldigvis egentlig

Det mest effektive e å ta ho m på piknik i hagen barfot. ho nekter å gå på gresset, så då kan vi kose oss på teppet lenge..hehe, litt slemt, men men.

Eg tror d komme t å gå kjempe fint for oss begge denne gangen

såg du va spådd gutt inne på spå-sidene.. d ble eg og av samme person så deg, men jente av ei an. så d blir spennende å se!!;)

Ska du vite d?

Vi ska om de kan se d!!!e så nysgjerrig vettu, klara ikkje vente..hihi

Skrevet

har blitt spådd jente av ei anna no, så då er vi like langt:) Hehe, men begge 2 var enig om at eg "berre" får 2 barn. Er for så vidt nok det altså, er jo mest praktisk med 2 barn også, men vi får no se om 10 år:p hehe. Vi vil gjerne vite kjønnet ja.. Har en liten følelse av jente, men det tør eg ikkje sei til sambo...:) Sist var eg heilt sikker på at det var jente i magen min, så han lo godt da jm sa at det var en gutt:) har du fått time til UL? vennina mi, som har termin 2 januar, skal 3 august. Gleder meg til å få rapport i fra ho og eg:)

Skal bestille time hos legen snart eg, slik at han kan sende melding om at eg må få Ul-time i slutten av august. tenkte å få lege-time når eg er 13+ noke, for då skal sambo jobbe kveld og då kan han ha krapylet mens eg er hos legen. Sist fekk eg høre hjertelyd da eg var 14 veker på vei, men har lagt på meg en del siden den gang, og då er det kanskje ikkje like lett.. Uansett så er eg no over 12 veker, og DET ER GODT DET!:) Då er jo sjansen veldig liten for at det er noke gale, heldigvis, sjøl om du er bevis på det motsatte.

Skrevet

eg har fått time til UL 17august, e 18+3 då tror eg!!!!!gleder meg som en gal=)d blir stort d..

vi ska vite kjønnet om de ser d.

Eg har gutte følelse denne gangen (hadde eg sist og, hihi), men d e nok fordi dette svangerskapet har vert helt annerledes enn de to andre!!!

krysser fingre og tær for at jordmor hører hjertelyd på torsdag!!!!!!!!!!!!!

Bare MÅ høre den..hihi

Skrevet

gleder meg veldig til Ul denne gangen, eg og. Er jo grådig gøy også då:P Dette sv.skapet har vært ganske likt som då eg gjekk med Martin, bortsett fra at eg har vore meir kvalm og trøtt, i tillegg til at halsbrannen har komt mykje tidligare + småblødningar innimellom. Så egentlig trur eg at det er ein gutt til, men eg har litt jentefølelse for det:p

Skrevet

morsomt m spådommene, eg e spådd av de samme som deg, med like kjønn=)

altså jente av krin og gutt av sunsze

begge har spådd 3barn på oss..

men vi får no sjå kossn d går m 2 først!!!åsså veit eg ikkje om eg makta å gå gravid m 2små i huset.hehehe..syns jammen meg d e tungt nok no til tider, og eg tror kanskje eg har en av de roligste ungene i historien.alle kommenterer d. og etter å ha hatt6små søsken merker eg d sjøl og!=)

ho putler rundt for seg sjøl, leker på rommet, koser ekstremt mye (suger på fingrene)

Spent på kossn ho vil reagere på babyen, men no e ho kjempe opptatt av babyer, ser ho ei vogn ska ho oppi å sjå. prater m sååå fin stemme t de små vettu, må le..

Når eg va gravid m Hermine va eg ikkje dårlig, reagerte på lukter så d kunne gjøre meg kvalm, men ellers va eg i kjempe form. slett masse m blødninger hele svangerskapet, hadde ekstremt halsbrann de siste mnd, og eg fikk den berømmelige mørke streken på magen. magen min var spiss, så alle trodde d va gutt.

va meeeega trøtt.

denne gangen har eg vert kjempe kvalm, fra ca uke 8-14, følt eg sku spy hele tidn, men gjorde d aldri.

ingen strek på magen eller halsbrann endå, men d e no kanskje litt tidlig.

eg e trøtt, men ikkje så trøtt som eg va sist.

magen e foreløbig tutete, men e jo litn endå.

ingen blødninger (heldigvis)

Skrevet

har ikkje noke rolig unge eg, akkurat. I tillegg skulle eg ønske at han var flinkare til å leike aleine.... Er spent på kordan martin skal reagere på en baby også, har faktisk bestilt ei bok som mange på BIM anbefalte til kommende storesøsken; "I magen bor en baby". Håper han liker den då:)

Har fått halsbrann eg då, og den berømmelige bekkenløsningen... Har vore på jobb i kveld, 6 timar, og no klarer eg nesten ikke å stå på beina.... *sukk* dette kan bli et laaangt svangerskap ja....

Skrevet

hadde havnet på 2 siden denne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...