Gå til innhold

er det noen her som IKKE strever?


magj

Anbefalte innlegg

Synes de fleste her høres ut som de har prøvd og prøvd på å bli gravide. Føler meg litt uttafor og søker likesinnede. Jeg har først to gutter, så to tvillinggutter, og gravid på nytt nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel jeg blir nok veldig lett gravid. Venter nå andremann i mars/april. Rakk ikke å få tilbake mensen etter å ha gått på minipiller. Førstemann ble jeg også lett gravid med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg vil si eg at eg ble lett gravid..når eg ble gravid m første hadde eg sluttet på ppiller to uker før. å nå ble eg gravid rett etter eg mistet når eg var 8 uker i mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært gravid på første forsøk, men endte i SA i uke 13, begynte å prøv igjen no, å d gikk på første forsøk igjen:D:D termin 8.april:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde ikke å bli garvide engang.Gikk på p-pilla, men glemte 1 pille eller 2, noe jeg har gjort før uten at jeg har blitt gravid av den grunn. Men denne gangen var det visst til "feil" tidspunkt jeg glemte. Men ingen skade skjedd, jeg er veldig lykkelig med utfallet nå når jeg har fått litt tid på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid for snart sju år siden når eg gikk på pillen, og det viste seg da at jeg også hadde hatt en SA uten å vite det.....

Nå ble jeg gravid på første forsøk etter fem år med spiral som jeg tok ut i beg. av juni!! Håper å beholde, men vlir litt redd av at det er så mange som skriver om SA/MA her inne.... Er nå 5 uker på vei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble gravid på første forsøk, men dert endte i SA. Er gravid nå igjen og det gikk også på første forsøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lærte akkurat at det betyr prøveperiode! Men hva er MA? Mange morsomme forkortelser her inne, som jeg aldri har hørt andre steder:-)) Kanskje bare jeg som ikke følger med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SA og MA er Spontan Abort (kommer ut av seg selv) og Missed Abortion (må ha utskraping). PP er prøveperiode, IKM er "ikke-kommet-mens"/forventet mens, DPO = Days past ovulation.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt pp på 2 år før 2X MA (jepp, alle utrykk lært de siste 5 min). Kan godt hende dette har sammenheng med alder - jeg er 36, snart 37 og hadde ikke disse problemene når jeg var yngre (har to tenåringer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sluttet på p-ringen etter å ha brukt den i ca 3 år, og vips så var det et lite frø der inne som venter på å bli stort:) Hadde regnet med å måtte vente i månedsvis før det skjedde noe, men har ikke hatt en eneste mens etter jeg sluttet med prevansjon og har termin 7 april 08 tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...