Gå til innhold

Når tror dere at dere føder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist var jeg overbevist om at jeg kom til å bli satt igang to uker over termin, og fikk derfor nesten sjokk da babyen kom av seg selv ei uke før UL-termin. Og da har det blitt sånn at jeg er SÅ sikker på at jeg får før termin denne gangen også. Føler nesten at jeg går på overtid og det er ennå to uker igjen til termin.

Så da lurer jeg på om dere andre også tror noe spesielt om når dere føder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 4. oktober og har lenge hatt en slags liten følelse av at 2. oktober skal bli den store dagen. Vet ikke hvorfor, kan jo like gjerne hende hun kommer før eller at jeg går over. Skal bli spennende å se om det stemmer da....

Skrevet

sist fikk jeg tre uker før termin og tror det blir noe lunde det samme denne gang også. (går vel like mye på håp som på tro ) :)

Skrevet

Jeg hadde fått for meg at jeg kom til å få før termin, hvorfor vet jeg ikke... Men nå er jeg på dag 2 over UL termin og dag 4 over mensterminen, og har ikke noe som skulle tilsi snarlig fødsel iallefall!

Men håper jo selvfølgelig i løpet av i dag, morgen eller tirsdag.. Har ikke stryke,tålmodighet eller noe som helst annet til å gå noe lenger!

Skrevet

Her for noen uker siden fikk jeg en sterk følelse av at 25. juli kom til å bli den store dagen. Det er jo lov å håpe, siden det bare er 3 dager til;) Men samtidig prøver jeg å ikke tenke på det og innstille meg på at jeg kommer til å måtte vente til et stykke ut i august... Blir spennende å se!!

Skrevet

Jeg gikk på overtid sist, men har en følelse av at han kommer rett før termin denne gangen..Vi får se;o)

Skrevet

har termin 10 aug, men har sett føre meg at 29 juli så kan det skje ting......

men vi veit aldri....

blir grovt skuffa om ej må gå på overtid!

Skrevet

Jeg tror jeg kommer til å gå 10 dager over termin.. desverre...

Om babyen er som sin mor så kommer den da...

Hadde håpet babyen kunne komme før, termin er 6.aug, men tror nok jeg må smøre meg med tålmodighet og vente til 16.aug....

Skrevet

Sist fikk jeg fem dager over termin...så jeg tror nok jeg går noen dager over nå også....men håper jeg slipper å gå mer enn fem dager - for DA klikker det for meg;o/

Skrevet

Aldri...

Han vil ikke ut.

Han kommer til å bo i magen min til den dagen jeg legges inn på gamlehjem.

Nå skal jeg snart bli lagt inn på galehjem tror jeg, holder på å bli gal.

Er ikke moden eller noe, og hadde termin for snart 14 dager siden.

D

E

P

P

A

Skrevet

Trodde jeg skulle få to dager før eller to dager etter termin, men nå er det 9 dager etter termin... Bomma grovt gitt. Forrige gang fikk jeg nesten 5 uker før termin- så dette har vært noen laaange uker:-/

Skrevet

har liksom hatt på følelsen at noe skal skje før termin. er nå 8 dager igjen - så jeg venter i spenning...

hvis jeg går over vet jeg ikke hva jeg skal gjøre - nekter å gå over mer enn 14 dager!!!!!!!!!!!!!!!

for jeg VET at min termin er satt rett

Skrevet

jeg har termin 8 aug.. enten kommer hun 1 uke før eller en uke over tror jeg... pypisk da det evt er mest vanseklig å få barnevakt.. til lille gutt hehe

Skrevet

jeg fikk mi jente til min mens termin.så det skulle ikke forundre meg om det skjer denne gangen også!

begge u-lyd terminene mine ble forskjøvet en uke fra min mens termin:)

Skrevet

Jeg har termin 29.07, men føler på meg at hun kommer 4 august, altså 6 dager over termin...

Skrevet

Mellom 10. og 15. august. Håper, i alle fall. :)

Skrevet

Jeg fødte 4 uker før termin sist og nå er jeg 40-0 altså termin i dag. hatt en del verker den siste tiden men ikke noe hender der nede. min 2 årige datter prøver å dytte den ut (hehe) tror ikke hun skjønner helt hva det er for noe der inne.

Tror jeg føder til fredag da fyller jeg 25 år og mamma og pappa er borte i bryllup sammen med alle som kunne ha passet jenta vår. de blir borte hele helgen

Skrevet

Håper på morgendagen selv om det er 11 dager før termin... Er nemlig slik at både jeg mor og sønn er født den 24 (men i forskjellige måneder) så da hadde det vært gøy å fulgt opp den tråden. Men går nok sikkert over tid som sist,10 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...