Gå til innhold

Miraklenes tid ei forbi!!


husfred66

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg blir uten tvil eldstemann på dette laget, med ei jente på 11år og fylt 41år, hadde jeg aldri trodd dette skulle skje!!

Men, miraklenes tid er ikke forbi sa vi til oss selv, da vi etter 4års intens jakt på en baby gav opp. Og det var smart tenkt, for mot alle odds skjedde det. Er i så lykkelige omstendigheter, for dette har jeg håpet på i 9år. Termin i mars 2008, om intet annet skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulere da husfred66:)

d va jo kjempearti,vet itj om æ ska meld mæ ut enno el itj æ..

har fått en blødning som itj vil forsvinn så e så redd for å mist:(

men gratulere,håpe alt går bra te dæ i hele svangerskapet:)

 

klæm fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, gratulerer så mye!!! Jeg har selv en tante som fikk tvillinger i en alder av 41! Lykke til fremover!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi like gamle du og jeg :-) Jeg hadde ikke tenkt å få flere barn etter at jeg fikk mitt andre i 1994. Men livet tar stadig nye vendinger. Etter en skilsmisse i 2000, har jeg nå truffet mannen i mitt liv (som jeg aldri hadde trodd kunne eksistere!) Tanken på et nytt barn dukket umiddelbart opp, og vi venter nå vårt lille under. Før jeg ble gravid var jeg veldig ambivalent til et nytt svangerskap. Jeg klarte liksom ikke å bare bestemme meg for å bli gravid. Tenkte på alderen, konsekvenser, komplikasjoner osv. Brukte allikevel ikke prev., og tenkte atdet som skjer det får skje. Jeg oppdaget graviditeten i 3. uke faktisk. Var kvalm og uvel, og det var et lite sjokk å få, hadde tenkt at jeg kanskje var for gammel for sånt... Samtidig kjente jeg at dette var det jeg ville og ønsket mest av alt. Nå legger jeg alle bekymringer til side og bare nyter å være gravid, til tross for de vanlige plagene.Jeg blir godt fulgt opp fra gynekolog, har time hos han neste onsdag, og er spent på hva han sier.

Lykke til med spiren din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer så mye!! Jeg kan ikke annet enn å være enig med deg. Jeg er snart 38 og venter nr 2 etter 7 år med prøving!! Har en sønn på 16 år fra før, så dette blir spennende. Hadde faktisk gitt opp nå, og tenkt at vi ikke kunne få barn sammen, men så skjedde det!! I tillegg har jeg hatt en stoffskiftesykdom som gjør at jeg må regulere det via tabletter.. Trodde at det iallefall var umulig å bli gravid nå,- men miraklenes tid er ikke forbi!! jeg krysser fingre og tær for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om å være voksen. Jeg er også fyllt 41. Dette blir vår første sammen men den 7 i rekken. Vi gleder oss stort og håper spiren holder seg i hulen sin frem til mars 2008.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...