Gå til innhold

håper på å bli satt igang i morra!!!!


sommermammax3

Anbefalte innlegg

ja nå er jeg 12 dager over tiden og drit lei.....

jeg håper å bli satt igang i morra da jeg skal på overtidskontrolltime!!!!! men jeg gruer meg også litt til dette.... det sies at det er verre å bli satt igang enn å starte på naturlig måte....

 

uff.........

 

noen som har erfaring med å bli satt igang???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Jeg ble satt i gang med nr 2. Det var en kjæmpe opplevelse. Fikk første modningstab. kl 9.00 på mårran - dro hjem å koste meg, fikk ny igjen kl 15.00, dra også hjem igjen for jeg kjente ingen ting. Begynte å kjenne litt på kvelden og under 2 timer senere var hun født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår du er dritlei ja.. Jeg skal og så overtidstime i morgen, men jeg hadde termin 13 juli, så tviler på at de gjør noe med meg i morgen.

 

Jeg ble satt igang m førstemann også, men det var pga sv.skapsforgiftning, 5 uker før termin. Var overhodet ikke moden eller noe, fikk kateter el hva det het- Var veldig ubehagelig å få satt inn. Men innen jeg kom i skikkelig fødsel så ble det keisersnitt pga problemer m morkaka. Så jeg veit egentlig ikke helt. Men har hørt flere si at det ofte er verre enn at kroppen setter igang av seg selv. Men det er sikkert veldig individuelt tenker jeg og man kan jo ha lange, vonde fødsler uten å bli igangsatt også.. Så kanskje det egentlig ikke har noe å si.. (Prøver å berolige meg selv med det ihvertfall.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kjære May!

 

Masse lykke til i dag!!!

 

 

 

Tenker på deg og krysser fingre og tær for at de gjør noe!!

 

 

 

Stor klem fra Nina

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...