Gå til innhold

nattamming og raping

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg nattammer sønnen min og ligger da gjerne i senga å gjør det. Han sovner som regel etter han er ferdig og jeg har ikke hjerte til å vekke han for å rape. Og de gangene jeg har tatt han opp sover han bare videre og det kommer ikke noe rap når han sover. Jeg synes dette er litt vanskelig siden han sliter ganske mye med luft men også med at han sover lite. noen som har noen merknader og tips til ptoblemstillingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri tatt opp noen av mine for å rape på natta. Og de har sovet like bra etterpå fordet.

Blir han urolig hvis han ikke får rapet på natta?

Skrevet

Hei, hvis han sliter med luft fra før, ville jeg heller vekket han for å rapet han , bedre det enn han skal få vondt i magen. Gjorde det jeg og, men fant ut at min ikke fikk problem om jeg droppet rapingen....men det er jo forskjellig...

Skrevet

Jenta mi har aldri fått rape på natta men det har gått greit.Raping tar laaaang tid her og da ha jeg vurdert det slik at det er bedre hun sover.

Skrevet

Jeg er nødt til å få gutten min til å rape om natta, vist ikke så kommer alt i retur en gang i løpet av natta/morrakvisten sammen med rapen som ikke kom opp forrige måltid.

Så jeg sitter ofte i 10-20 min på natta med en sovendes unge på brystet og stryker, klapper, stryker litt til, legger han ned på rygg og stryker litt på magen kanskje, opp igjen på brystet mitt +++++ slik går det til han i alle fall har fått ut en liten rap. Veldig kjedelig når mammaen er halveis bevistløs...=)

Skrevet

Jeg prøver alltid å få Stina til å rape, også på natta selv om hun sover. Vekker henne ikke da. Bare holder henne opp mot skuldra mi og stryker/klapper henne på ryggen. Noen ganger holder jeg henne i sittende stillng foran meg, holder henne under armene da, så kommer rapen :) Og hun våkner som regel ikke.

Noen ganger kommer d ingen rap, så da må jeg bare legge henne ned, er grenser for hvor lenge jeg greier å holde meg våken om natta!

Skrevet

Gutten min har også sliti masse med luft, og har vært vanskelig å få til å rape. Men jeg har begynt å ta han opp for å rape i det jeg ser han er på vei til å sovne. Da pleier jeg å få lurt ut en rap... så legger jeg han til igjen, og da pleier han å sovne etter bare noen få svelger..så er det bare å legge han...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...