Gå til innhold

Olje til skorpene i hodebunnen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags olje skal jeg bruke???????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babyolje brukte jeg. JEg brukte den til natusan som er ekstra tykk, følte den ble liggende der lenger, kunne liksom få et tykkere lag da, enn bare vanlig tynn olje. Men tror man kan bruke alt av olje, også soyaolje og sånn, men da vil jo babyen fort gå rundt og lukte som en pommes frites, så er kanskje greit å ta en olje som er beregnet for hud... ;)

Skrevet

vi brukte også babyolje. Masserte inn en god del når vi badet og vasket det vekk etterpå (Det er ikke behøvelig) Gjorde dette en par tre kvelder og så var alle skorpene borte.

Skrevet

Jeg brukte salisylsyreolje 2 % fra apoteket, fjernet alt i løpet av en kveld.

 

Gredde det ut morgenen etter, og shamponerte etterpå.

Skrevet

salisylsyreolje fra apoteket, ja. Er beregna til den bruken. Has i enten over natta, eller i ca 3 timer. Funka supert her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...