Sjonkel Rolf Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 babyolje brukte jeg. JEg brukte den til natusan som er ekstra tykk, følte den ble liggende der lenger, kunne liksom få et tykkere lag da, enn bare vanlig tynn olje. Men tror man kan bruke alt av olje, også soyaolje og sånn, men da vil jo babyen fort gå rundt og lukte som en pommes frites, så er kanskje greit å ta en olje som er beregnet for hud...
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 vi brukte også babyolje. Masserte inn en god del når vi badet og vasket det vekk etterpå (Det er ikke behøvelig) Gjorde dette en par tre kvelder og så var alle skorpene borte.
OsloMor Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Jeg brukte salisylsyreolje 2 % fra apoteket, fjernet alt i løpet av en kveld. Gredde det ut morgenen etter, og shamponerte etterpå.
rødhette* Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 salisylsyreolje fra apoteket, ja. Er beregna til den bruken. Has i enten over natta, eller i ca 3 timer. Funka supert her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå