Ronja80.mor til 2 Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Ja, jeg har to barn, ei jente og en gutt, med en kurder fra Tyrkia.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2007 jeg og har ei jente og en gutt men en kurder fra irak
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2007 Vi bor heller ikke sammen...prøvde det for mange år siden, men det gikk ikke så greit....men når vi bor hver for oss og kun treffest en gang i blandt går det okey
Monika m/1 stor gutt og 1 baby Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Ja har en jente på 16 mnd med en kurder fra irak
Miss Dynamite Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 et godt forhold m en kurder fra irak, snart barn håper vi
Nawroz Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Ikke ennå, men venter barn om 2 måneder med en kurder fra irak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå