Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Veit ikke helt hva jeg skal gjøre!! Svigermor røyker masse, drikker kaffe, røyker inne og vasker seg dårlig pluss bruker en grusom parfyme. jeg har problemer med at hun koser på barnebarna, for hun ser ikke ut i måneskinn. hun har store brune tenner etc hun har heller ingen grenser for guttene mine. hu har til og med sakt til mamma (dette sa mamma til meg) at det vi ikke veit har vi ikke vondt av. så tror jo nå at de får godteri som de vil der og gjør som de vil, for dette merker jeg når vi er sammen med dem. gutten vår blir så bestemmende og vrang når vi er sammen med de! svigerfar har heller ingen grenser. jeg blir en stygg ulv som må holde grensene når vi er sammen med de. dette med grensene har jeg sakt så mange ganger, men det blir det samme. dette med ustelt veit jeg ikke åssen jeg skal si, hun får ikke lov å røyke inne når guttene skal være der, men jeg lukter at hun har gjort det!! og hvordan si til et menneske at den lukter vondt?? så er jo masse som irriterer meg med de, de er så gammeldagse og problemer snakkes ikke om! viet ikke helt hvordan jeg skal gripe dette an
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Hm, det hørtes ut som et sammensurium av ting du skulle ønske var annerledes, og jeg kan ikke gi deg råd som ikke kjenner situasjonen. Men én ting mener jeg; du kan ganske enkelt ikke si til din svigermor at hun er ekkel! Det går bare ikke. Du får heller lære barna dine at man aksepterer at mennesker gjør ting forskjellig.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Hvordan du skal gå fram med at hun er ustelt vet jeg ikke hvordan du skal gjøre, men....røyking inne er uakseptabelt... Jeg har mange venner som sier at ''man kan ikke tvinge noen til ikke å røyke i sitt eget hjem'' Men vet du hva? Når det er snakk om unger så syns jeg faktisk at man har den retten!! Du får si det jeg sa til min svigermor, du røyker enkelt og greit ikke inne når **** er p besøk! dersom du skal røyke, så får du gå ut...vi inngikk et kompromiss da, på vinteren når det er storm(ofte storm der de bor) så kan hun sitte under vifta på kjøkkenet. Stua og kjøkkenet er ganske langt unna + at det er dør til kjøkkenet...enten det eller så står hun på vaskerommet... Men ikke i nerheten avmin sønn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå