Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Har ekstremt lite sex nå når jeg er gravid, og det er mest fordi gubben ikke er så gira. Men i går sa han at han ikke var så gira på å gi meg oralsex fordi det var en annen lukt der nede enn vanlig. Da skjønner jeg jo kanksje hvorfor vi ikke har hatt det så ofte, men jeg lurte på om det var flere som hadde kuttet ut/kuttet ned på oralsex i svangerskapet?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 har ikke hatt oralsex i svangerskapet så kan ikke svare deg, men på en annen side så er det vel en grunn til det. Kanksje vi er isamme båt?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Vi har ikke sex i det hele tatt. Han vil ikke forstyrre den lille jenta der inne. Noe som er litt søtt da, men føler meg ikke akkurat så tiltrekkende når han overhodet ikke vil ha sex med meg
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 heia...det er så opp og ned...av og til vil han ha sex hele tiden å i andre perioder vil han ikke...han sier han vil men han viser ikke noe form for lyst. det er vanskelig å ha sex nå som magen bare blir større og større... og jeg føler han ikke vil ha meg alltid men men...han sitt tap sier bare jeg og håper det blir bedre etterpå... lykke til!!
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Har stort sett eit normalt sex liv... Litt mindre leker, nå som eg begynne å bli stor. Men sex ca 3 gonger i uka er normalt. Og da i alle hull...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Hi her (som pga litt for intimt spørsmål har valgt å være anonym) Godt å høre at det ikke bare er oss som er litt ute å kjøre seksuelt for tiden. Føler meg ikke akkurat som en hot babe for tiden, og det blir jo ikke forsterket av at han ikke har lyst på meg heller, men tilbake til spørsmålet mitt: Noen som har fått tilbakemeldinger på at oralsex skal ventes med til etter fødselen, pga at ting ikke smaker som vanlig der nede?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 jepp...slutt på oralsex til etter fødselen her..fikk det i beg. av svangerskapet, men så fikk jeg høre at jeg smaker så annerledes.. hmm jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå