Gå til innhold

I dag er Mellomsten sin store dag :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skal sykle sykkelløpte Tour of Norway :o)

Han har trent hele uka og virkelig stått på. Han gleder seg masse til å være med.

Han er allerede påmeldt, det måtte vi gjøre via nettet :o)

TV 2 er jo der og tar opp så han lurer fælt på om han kommer på TV.... :o)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir stas!!!

 

Har sett noen småklipp på TV2, ja, av mange stolte og ivrige syklister. Du får gi oss hint om hvordan han ser ut, så kanskje vi får et glimt. :-)

 

 

Skrevet

å så morro!!!

hvilken by er de i dag???

 

hadde hatt så lyst at gutten vår skulle få lov til det jeg, men tror ikke de kommer hit..

Skrevet

så gøy!! Håper han få en fin dag=)

 

Skrevet

De er på Gol i dag. Ikke akkurat noe by, men det er Gol-dagene så det var jo morsomt at de fikk Toruren hit :o)

www.tourkids.no står det alle stedene de har vært og skal til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...