Nit@™ Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Han skal sykle sykkelløpte Tour of Norway ) Han har trent hele uka og virkelig stått på. Han gleder seg masse til å være med. Han er allerede påmeldt, det måtte vi gjøre via nettet ) TV 2 er jo der og tar opp så han lurer fælt på om han kommer på TV.... )
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Det blir stas!!! Har sett noen småklipp på TV2, ja, av mange stolte og ivrige syklister. Du får gi oss hint om hvordan han ser ut, så kanskje vi får et glimt. :-)
Nit@™ Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2007 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/405522/offset/2 Bildet av han. Han er så kjempestolt. Også får de røde t-skjorter med reklame på over + sykkelflaske og diplom.
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 å så morro!!! hvilken by er de i dag??? hadde hatt så lyst at gutten vår skulle få lov til det jeg, men tror ikke de kommer hit..
Nit@™ Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2007 De er på Gol i dag. Ikke akkurat noe by, men det er Gol-dagene så det var jo morsomt at de fikk Toruren hit ) www.tourkids.no står det alle stedene de har vært og skal til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå