Kari-mor :) Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Er det kun feks. omvisning og info den første dagen?Eller hva skjer de første dagene i barnehagen?Burde begge foreldrene være med?
Libido- Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 her gjøres det på følgende måte: 1. Dag: Noen timer på besøk sammen med forelder/foreldre 2. Dag: Noen timer på besøk, foresatte går en times tid, men er i nærheten. 3. Dag: Foresatte er borte en lengre periode. 4. Dag: Barnet er alene en halv dag. 5. Dag: Vanlig. Vi får regulere og bestemme selv. Trenger barnet mer eller mindre, ja så gjøres det på den måten.
så var vi 4 Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Her er det delt inn i 3 dager. Den første dagen skal vi møte opp for å bli kjent og være der i ca 2 timer. Andre dagen skal vi komme til det som blir vanlig tid og være der store deler av dagen, og da skal jeg forsvinne i mengden og gå ut av avdelinga etterhvert. Siste dagen skal jeg være der sammen med de, og så dra fra bhg etter ei stund og være borte noen timer.
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 i vår barnehage er det sånn: 1. dag er man på besøk et par timer (eller mer om det passer sånn). vi kom etter frokost og gikk igjen da de skulle spise lunsj 2. dag er man på besøk litt lenger. vi kom dit og spiste frokost og lunsj der, jeg gikk bort en liten tur mellom måltidene, og jeg la de i vogna for å sove, en av de barnehagen tok de opp. 3. dagen kom vi også til frokost, jeg gikk rett etter maten og de var der alene og lekte, spiste lunsj og de i barnehagen la de også for første gang. de ble henta etter soving da også..
Kari-mor :) Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2007 Tusen takk for svar allesammen Det blir spennende med barnehage! Ha en fin dag!
melkekua™ Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Her jeg jobber er 2 dager avsatt til tilvenning, men noen ganger går det kjappere og andre ganger trenger barnet lengre tid. Det finner dere ut ) Omvisning og generell info fikk foreldrene her før sommerferien.
melkekua™ Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Jeg mener 3 dager....litt raskt i avtrekker'n )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå