Gå til innhold

Fest/ut på byen!?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!

Nope! her går det ikke gidd....., jeg fullammer, så sliter litt der, men ser frem til hun kan begynne med grøt og mat!!!!

 

he he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fikk ikke noe barnevakt nå i fellesferien.Skulle ellers vært på konsert.. Men har innimellom hatt "noen timer fri" der enten mannen min eller "mommo og moffa" har passet lille Knått. deilig med litt fri, bare noen timer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har ikke det, men har heller ikke følt behovet. Tar henne med til venner og slikt da, men begynner jo å bli større nå og har begynt med legge rutiner så blir ikke så mye slik som før når hun var enda mindre.

 

Merker jo at nå når det er sommer så en gjerne lyst til å ta ett glass vin eller to, men siden jeg fullammer så holder jeg meg foreløpig til alkoholfritt.

 

Har ett mål, 10.aug, da er mannen min og jeg invitert på fest, vet ikke om jeg kommer til å drikke da, men tar gjerne kvelden fri. Er ikke alltid hun vil ta flaske og da må jeg komme hjem og amme henne.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en tur på byen sammen med venninner. Det gikk helt fint! Ammet før jeg dro, hadde pumpet et lite lager som pappan kunne gi, var hjemom og ammet før vi dro på byen, tok meg noen glass vin på byen, og pumpet meg før jeg tok kveld:)

Har også vært i bryllup i sommer. Der var mine foreldre barnevakt, og jeg laget et lite lager med melk de kunne gi. Deilig å kunne få noen timer barnefri:)

Nå har vi en snill baby som sover masse, og er blid når han er våken. (slik var ikke nr1...) Det forenkler alt litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg, like før han var 3 mnd. Strevde sånn med å få ham til å ta flasken i en uke på forhånd + at vi kjøpte oss hus den uka at da jeg hadde levert fra meg ungene var jeg så trett at jeg hadde helst lyst til å legge meg! Men siden jeg hadde strevd sånn for å få det til, + at jeg hadde billett til Morten Abel-konsert dro jeg på fest. Gikk hjem fra vorspiel og sov 30 minutter før jeg gikk på konserten, ellers hadde jeg blitt drita full... Men konserten var bra, og full ble jeg nok alikevel;)

Hadde store planer om å sove leeenge neste morgen, men våknet kl 8 med jur på størrelse med Europa, og flasken til pumpa lå selvsagt sammen med de andre flaskene hjemme hos mine foreldre... Jah...

 

Det var gøy, men jeg har ikke noe behov for å gjenta det for å si det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...