Gå til innhold

Her har vi vært på diskotek i hele natt ......

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... og i hele morges....

Naboens sønn (på 20 år!) er en uansvarlig kar, og nå har han "feira" bursdagen sin - i hele natt og hele morges.. Det har blitt lite søvn på meg, for til og med inn på vårt soverom, helt på andre siden av huset i forhold til naboens hus - der har veggen nærmest vibrert!

Jeg for min del fatter ikke hvordan de har klart oppholde seg innendørs i det huset, huset vårt vibrerte jo av musikken - hvordan i all verden var det da innendørs i naboens hus???

Klokka halv ni sto jeg opp, og gikk ut på verandaen og traff gutten, gitt.... Da jeg fortalte ham at jeg gjerne ville få bestemme selv - når jeg ville gå på diskotek, da ble'n sur, gitt... Og gikk inn og slo av musikken. Nå klipper gubben gresset - i pur hevn.......(Selv om vi prinsippielt sett er motstandere av gressklipping på søndager) Men gutten sover sikkert så hardt nå at litt gressklipping ikke forstyrrer....

Sikkert noen som synes jeg e snerpete nå, men fest og dundrende techno hele natta og helt til langt utpå morgenen......???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg går og banker på døra leeeeenge før deg, for å si det sånn ;) Etter kl 23 skal det være stille og sånn er det med det. Og her i borettslaget skal det være alminnelig ro etter kl 22 ;)

Skrevet

Isåfall er jeg snerpete også...De under oss har hatt fest i hele natt,og jeg ble mer og mer sur.Mannen var også på fest i natt og kom hjem ca kl 5,og da holdt de på å rydde utenfor.Skubbet hagemøbler over terassen,klirret med flasker og selfølgelig måtte de ha musikk til...Og vi har soveromsvinduet over der de satt ute.Jeg hører de fremdeles,men nå er ikke musikken plagsom høy.

Skrevet

Hehe... Var ute og snakka med gubben, og spurte om han ikke hadde tenkt på å ta gressklipperen til naboen og klippe deres plen også - grundig......

Han hadde tenkt på det selv, sa han, men han hadde funnet ut at det var ikke no' poeng - nå sover de sikkert så hardt at man kunne klippet gress rett ved ørene på dem uten at de hadde våknet......

Skrevet

Så irriterende!!!!!!!!!!!!!!

hadde klikka jeg!!!!

Greit å ta seg en fest i ny og ne,men gjør det da med måte da!!!

Dere må finne en god hevn=)

Han er sikkert i bakrus i dag,så innviter masse venner med unger og lag et liv i hagen!!!

Den ungen som klarer å bråke mest får en premie=) hehe

Skrevet

Vi skal ha besøk i dag, ja, så det blir i alle fall to spreke og vanligvis ganske så støyende barn ute her - hvis det ikke begynner å regne, da...... I dag skal ungene få bråke alt de orker, ja! Vær sikker!

Skrevet

hehe,så bra!!! La de få litt godteri og fyr de opp på sukker=)

Skrevet

Vi skal jo mest sannsynlig sitte ute selv også, da, og vi kan faktisk være forholdsvis høylytte vi også..........

Kanskje jeg skal sette ut en høytaler eller to også, med min yndlingsmusikk på bra styrke... Det ville han nok sette pris på, tenker jeg....

Skrevet

Ja.det synes jeg du skal gjøre=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...