just_mee Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 og tør ikke teste.. er utrolig nervøs for om den kan være neg. gikk inn på apoteket i går mrn klarete ikke å kjøpe test:( måtte bare gå ut igjen har EL tester her hjemme men vet ikke om de kan brukes til å testes med.... huff men er nødt til å få kjøpt i morra da vi skal i selskap til lørdag.. hhuff huff.. noen oppmuntrende ord jenter..
Modesty Blaise Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Heia frk_gomp. Hvorfor tør du ikke kjøpe tester??? Har du ustabile sykluser vanligvis? Hvis ikke vil testen mest sannsynlig vise at du er gravid når du er 6 dager over IKM. Så utrolig spennende!!!! Jeg heier på deg og tror du er gravid. Hadde selv ikm i går og er en dag på overtid. Har vært gravid to ganger det sise halve året men mistet begge, og da har mine tester ikke vært positive før 4-5 dager etter ikm så jeg må vente med å teste....dette blir spennende for oss begge to!
Mari 75 Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Hei! Jeg er nå på dag 35, har normalt syklus på 33 dager, men fortsatt negativ graviditetstest. Rart, denne måneden føler jeg meg faktisk gravid, ønsketenkning??? Ville bare si at forrige gang jeg var gravid slo ikke CB digital ut før på dag 43, så det er nok lurt og vente med å teste til noen dager etter IKM. (Men noen av oss klarer jo ikke å vente.) Lykke til!!!!
Sol :) Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Hei!! Er på dag 33 nå..hmm..Blir noe rastløs. Men sluttet p-pillen, fikk mens på IKM, men denne gangen kommer deb jo ikke? Testen er negativ... Skjønner godt din frustrasjon på om man er gravid eller ikke!
marits Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Det var på denne dagen jeg også begynte slik som du.grudde meg for både å ta den første,andre og tredje testen... Det er nervepirrende fordi man er livredd en skuffelse, men jeg krysser tær å fingre for deg å håper du tester positivt å at alt går den veien du vil.. Lykke til Tvi tvi fra ei som nettopp har fått en gledelig nyhet=)=)
just_mee Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2007 har satbile sykluser på 36 dager..men må bare hoppe i det i morra...huffhuff.. takker for alle finge som er krysset.. vil ikke bli skuffet:::
lillegull2 Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er også på overtid! Har hatt stabil mens rundt 26-28 dager, men forrige mnd var den på 32, nå er jeg på dag nr 35... tok test på 31 = neg... og 33 = negativ. Så da er vel den på vei... Blir litt bekymret over lange sykluser plutselig????
Firekids Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er også 6 dager på overtid og tør heller ikke teste... Er første runde etter at jeg sluttet på pillen og han hadde ikke utløsning i meg under EL. Har blitt EKSEPSJONELT raskt gravid 3 ggr (mistet 2...). Hva tror om dette at man kan bli gravid uten utløsning?
just_mee Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2007 da kam den 7 dager på over tid altså på dag 43... den J***la TR!!!!1 jaja pleier alltid å ha stabile på "bare"36 men men kanskje den forandrer seg
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 24. juli 2007 #10 Skrevet 24. juli 2007 Møkka tanta!! Ønsker deg bedre lykke neste gang frk_gomp :=)
Miss Misantrop Skrevet 24. juli 2007 #11 Skrevet 24. juli 2007 Til Frk Gomp Dette var jo rene trilleren. Lykke til med neste pp. Håper den grusome tanta tar seg 9 måneder ferie.
just_mee Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 24. juli 2007 takker ja nå får den holde seg borte er litt lei av å undskyldr og bortforklare til "alle" om at vi ikke er gravide ennå.. vet at vekt spiller inn og holder på å gå ned nå men 2 år uten prev og ingen barn det vil jeg si er lenge ( har tidligere hatt en ma men det er 3,5 år siden og ikke med samboer, så regner med at det ikke er noe galt med meg) huff huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå