Krysia Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 ... men det ser ikke ut til å skje noe, da. Bortsett fra at jeg har skikkelig vondt i magen, noe som mest sannsynlig er fordi jeg forspiste meg på Nidar-sjokolader i går...
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har ogsaa termin i dag, og vi har tryglet og bedt lillegutt om aa komme...men det ser daarlig ut her ogsaa. Dvs--i gaar lurte vi litt paa om noe var i ferd med aa skje, for jeg fikk plutselig kjempevondt i lysken og nedover beina...slik at jeg ikke kunne gaa en stund. Mannen min maatte hjelpe meg opp paa hender og knaer slik at jeg kunne puste gjennom smerten. Da lurte vi virkelig paa om noe var i ferd med aa begynne--men nei da, det var ikke noen ri--har bare blitt vondere aa gaa og roere paa meg. Var nok hodet som sank enda lenger ned i bekkenet. Jordmor sa tidligere at han ligger saa lavt ned som han kan komme--men det stemmer tydeligvis ikke, for naa ligger han visst enda lavere. Er nesten litt skummelt, for jeg maa vagge med bena fra hverandre naar jeg gaar. Og naa gjoer det skikkelig vondt aa gaa... Foeles som om han kan dette ut naar som helst... Lurte veldig paa om riene kom til aa begynne som et resultat av dette, men neida...bare de vanlige kynnerne som jeg har hatt i 5-6 uker. Litt vonde er de, men ingenting skjer. Eneste positive av det som skjedde i gaar var at s.proppen gikk--saa det er i hvertfall et tegn paa at noe gaar fremover. Men AAAAAAa...jeg skulle oneske han ville skynde seg aa komme. Naa er jo tiden der, og han preover tydeligvis aa komme ut...men litt hjelp fra kroppen min hadde jo vaert fin aa ha da. Jeg orker snart ikke mer!!!
Krysia Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2007 Huff! Men du (vi) trenger ikke holde ut så lenge til nå da Lykke til, håper noe skjer snart for oss begge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå