Gå til innhold

Baby i båt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det greit å ha med ei ca 6 mnd gammel baby i båt. Det er vindstille og litt overskyet, solen bryter kanskje igjennom. Har vest til småtisser i båten.

Jeg er sikker overbeskyttende for jeg mente dette var en dårlig idé, sambo mener dette er helt problemfritt...hmm.

Legge til at det er en åpen båt og ikke mulighet til å gå under dekk.

 

Hva ville du ha gjort?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har båt og har hatt md datteren vår siden hun var veldig liten. Har aldri vært noe stress så lenge h*n har vest så går det nok bra skal du se.

I starten hadde vi med bilstolen som hun kunne sitte i, fungerte veldig bra det.

Skrevet

Av egen erfaring, går det helt fint! Ha på vest hele tiden (i riktig størrelse), og så anbefales badebleie. Vanlig bleie blir kjempetung hvis den fylles med vann. Snuppa vår sovner nesten med en gang hun kommer i båten... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...