Gå til innhold

Hjelp!!!! Magen min er skeiv!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen min er skeiv for andre dag på rad... er dette normalt? Eg er i veke 18 og kulen på magen når eg ligg er liksom på eine sida av navlen, men ikkje så mykje på andre...sånn var den i går og!

Kan dette vera farleg? Sette veldig pris på svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp helt av! Det er nok bare babyen som ligger med ryggen ut mot den ene sida :) Det er helt vanlig. Den snur seg som den vil der inne, så plutselig kan kulen være på den andre sida ;)

Skrevet

Min mage er også skeiv... Og jeg er på ultralyd hver 14. dag pga. diabetes, og dem har ikke sagt at noe var galt, så jeg regner med at det er helt normalt :P Så du kan sikkert bare ta det helt med ro eskimo :P (Ja, ble litt rim inni der, selv om det ikke var meningen... hoho! :P )

Skrevet

Ok, tusen takk:-) Eg er berre ikkje vant med at magen min er skeiv;-) Har egenleg aldri tenkt at babyen kan flytta på magen...hihi, ganske morsomt at eg greide å bli skremt av det! Eg såg for meg at magen vaks ut feil, så heile magen min blei øydelagd...hihihi..

Catla, flink til å rime du;-p

Skrevet

Æ hadde en anelse skeiv mage med førstemann, og magen e faktisk akkurat likedan skeiv denne gang..........så de nokka rart det der.

Da æ leste overskrifta, leste æ faktisk "hjelp, MANNEN min e skeiv...............hahaha.

Skrevet

Da jeg begynte å se magen min rundt uke 18 var den også skev. Det var den i flere uker (kunne se det når jeg lå på ryggen) Tydeligvis likte den seg aller best på venstre side. Nå bytter den side rett som det er:)

Skrevet

Min også trives aller best på venstre siden, det ser rart ut! For det føles som om jeg bare har baby på den ene siden av navlen liksom.... En stund trodde jeg at det var noe galt med livmora, men det er det ikke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...