Gjest Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Og nå er jeg både veldig glad og en tanke skremt 20. auust setter jeg meg på skolebenken igjen for 3 år, på sosionomstudiet. I en alder av 32 og alene med en gutt på 1 1/2 år. Blir svett på ryggen av tanken jeg Lykke til til alle dere andre som også studerer
så var vi 4 Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Kjempe flott, gratulerer Jeg gleder meg til å begynne på skolen igjen og 32 er ingen alder
yinyang Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Hei hei hei Jeg er i samme båt! Dvs, jeg må på skolen den 16.august da... Kommet inn på Ett års forskurs til Ingeniør, så blir det tre år Bygg Ingeniør etterpå, totalt 4 år på skolebenken her... Og jeg er 32 år!! Er så spent å se om det er flere på studiet på min alder, ikke bare 20 åringer liksom... Jeg har foresten to unger på 3 og 7 år. Ja, dette blir en spennende tid, lykke til (til oss begge to) Og takk til hun over her, som sier 32 er ingen alder
Sjokoladetyven Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 hei! Jeg har også kommet inn på 1.valget! Ble kjempeglad:) Så da skal jeg studerer for å bli sosionom. Gleder meg til skolestart, men inntil det skal jeg bare slappe helt av å ta skikkelig ferie. Jeg har en datter som snart er 4 år, selv fyller jeg 27. Jeg er utdannet omsorgsarbeider men har lyst å ta en høgskoleutdanning før jeg blir alt for gammel :-P Hvilken skole skal du begynne på da Teline? Jeg skal gå i Fredrikstad. Jeg må pendle da, men det skal alltids ordne seg:)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Ville bare si gratulerer til dere alle! Jeg kan skjønne det er litt skummelt men jeg er sikker på at dere kommer til å få det kjempebra. Tiden går jo uansett så man kan jo like gjerne bruke den til noe man har lyst til Lykke til!
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Gratulerer:-)Jeg har og tenkt å gå sosionom,virker interessant!Men må først ta studiekompetanse jeg da,så det begynner jeg på 20 august! Kan jeg spørre hva du hadde i snitt for å komme inn nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå