Tommage♀♂ Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Ikke ironisk, jeg mener ELSKER å kle på seg? Frøkna her begynte med lekeveskene sine da hun var 9-10 mnd, brukte dem som hatt. Før det skulle alt opp på hodet og undt kroppen, men tolket ikke det som at hun kledde på seg. Nå er hun snart 20 mnd, og hver morgen går hun ut i yttergangen for å hente luer, jakker, sko og annet som hun kan "kle på" seg. Hun har lært seg å ta på strømper og luer, men resten er litt vanskelig enda, hehe=) På rommet sitt kan hun sitte i evigheter med en bukse eller hva hun måtte finne i kommoden. Nesten som jeg gruer meg til hun begynner å få det til, da blir det nok mange klesskift og mye klesvask i løpet av en dag..! Verste er at hun har det etter meg, for jeg drev mamma til vannvidd med å skifte antrekk 4-5 ganger til dagen som barn;)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Gullet mitt og:)Hele dagen lang,spesielt sko og bukser..Hun har alltid sko på og de blir byttet ørten ganger om dagen.Jeg holder på å bli sprø enkelte ganger,jeg får jo ikke lov å hjelpe henne heller.Så det er en kamp hver gang jeg har byttet en bleie e.l.Og hun kommer gjerne med en bukse tredd på på hver fot:)
Twig Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Å jaaaada! Ho er ekstrem.. det går i luer, sko, bukser, sokker.. alt!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Så det finns flere? =) Hun henter skoene sine i gangen og skal ha dem på, henter lue å trer på hodet, prøver å kle på seg dukkeklær også. Også er hun veldig interessert i knapper, glidelåser... og VASKEKLUTER? Hun henter gjerne halve stabelen med vaskekluter fra badet, og skal vaske oss og seg selv.
barn_3 Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Mi yngste jente er snart 7 år, og hun begynte tidlig å kle på seg sko, vesker, smykker osv.....nå bytter hun klær hele dagen, vurderer seriøst hengelås på skapet hennes....det hun kler av seg kaster hun rett i skittentøyet, ikke nøye om ho bare har brukt klærne i 20 min... Ja ja....kanskje hun "vokser" det av seg før hun blir tenåring;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå