Gå til innhold

Mange som er våkne nå og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er våken pga er ikke trett si jeg la meg ca kvart over ti i går (sterk hode pine:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fordi lillegutt er en skikkelig morgenfugl! Våkna 5.20..ikke uvanlig..bedre enn 4.45 som han også gjør.. Også skal egentlig sambo stå opp med han i helga, men han sleit med å sove i natt, så hadde sittet oppe i tre timer og akkurat lagt seg da lillegutt våkna..:/

Skrevet

uff da..

er våken nå for minien våknet litt før i dag..

og han skal snart sove igjen også.

Skrevet

ahh..lengter tilbake til den tida da vår sov igjen etter et par timer..nå må jeg vente til elleve-tolv-tida;) Jaja, sånn er det å ha barn..venner seg jo til det på en måte og da!

Skrevet

Godt å se at det er flere som er oppe:) Lille jenta våkna rett før 05.30, har fått på seg kjolen og spist...nå sover hun, men jeg er faktisk ganske klar for dagen, og sitter oppe og venter til hun våkner....og om et par timer regner jeg med at resten av fam står opp:)

Skrevet

God morgen alle damer :-)

Jeg er oppe nå for jeg skal snart på jobb! :-(

Er trøtt som ei fille, så jeg kunne godt ha sovet noen timer til, hadde jeg hatt fri ;-)

Her i huset ligger det faktisk 5 søte små barn å sover søtt enda. (har overnattingsbesøk av 2 :-)

Ingen har våknet enda, så det er dønn stille i huset :-)

Husker godt den tiden da mine små våknet tidlig også.

Men nå pleier han mellomste å våkne i 8 tiden, og han eldste litt etterpå. Yngstejenta sover glatt til 9-10 tiden, selv om hun er den som legger seg først om kvelden, og sovner med en gang hun er lagt (ca kl.19) :-)

Ja, ja.. må visst gå jeg nå. Ha en fin dag, da jenter!!

Jeg kommer garantert innom igjen seinere i dag, etter jobb :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...