Gå til innhold

må dele det med noen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Måtte logge meg inn her nå for å dele gleden med noen. Tok en test i går kveld, og jeg syntes kanskje jeg så en svak rosa strek der. Er redd for at øynene mine ser det de vil se, men håper jo i det lengste.

Nå sitter jeg her, får ikke sove, er bare så spent på å ta en ny test i morgen tidlig. har egentlig lyst å ta den med en gang, men prøver å smøre meg med tålmodighet.

 

Noen andre som har fått en veeeldig svak strek i begynnelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk det med første:) Lykke til da!

Skrevet

Hei, litt nysjerrig her nå...:)

Tatt ny test??

 

Skrevet

Min første test var også veldig svak... Men jeg slo meg til ro med at den var positiv fordi mensen uteble jo også... Tok faktisk ingen ny test før i går og det var morsomt å se hvor rød den streken var da...

 

Er også nysgjerrig på hvordan det gikk med ny testing i dag...?

 

Lykke til

Skrevet

takk for svar. tok en ny test i morges og den var også helt svak, men jeg er ganske sikker på at den var positiv.

min kjære er ute nå, og han har lovet å kjøpe med seg en ny test hjem slik at jeg kan ta en til for sikkerhetsskyld. men egentlig regner jeg meg som gravid, "flytter " derfor inn her for en stund, og bør kanskje endre nicket mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...