Gå til innhold

3 positive Quick response tester igår..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er i 1. pp etter 7 år på pilla (første dag siste mens 11.06) og idag har jeg tatt 3 QR tester. Alle hadde svak rosa strek ganske med en gang. Tok ikke tiden eller noe sånnt, men er vel ikke sånn at selvom man skal lese av før 5 min er gått, at den vil vise gravid med en gang??

Har hørt at QR har vist feil noen ganger. Er det da feil i selve testen eller er det HCG-nivået som gir feil utslag? Kan alle de tre jeg har tatt være feil? tenker å ta noen CB på mandag.

Tør ikke tro at jeg kan være gravid riktig enda.... :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske så sikker på at du er gravid jeg!:)))

Da jeg var gravid for litt over ett år siden måtte det endel rosa streker til for at jeg skulle være overbevist gitt! Mener å huske at QR var litt svak noen av gangene.

Men gratulerer!!

Skrevet

Tre tester kan vel ikke ta feil? Gratulerer du er nok gravid.

Skrevet

Hei ;o) Du er nok gravid ja! En strek er en strek .. uansett styrke! Jeg testet positivt 2 ganger (veeldig svak strek) med QR test.. Var på sykehuset og tok blodprøve = 100% gravid .. desverre endte det hele med SA i midten av juni .. :(

Gratulerer!! Lykke til med den voksende magen :=) klem DD

Skrevet

Du er nok gravid ja! Gratulerer så mye=D

Skrevet

du er nok gravid ja. :-) gratulerer så mye.og lykke til!!!

Skrevet

Ja du er nokk gravid, leste på bruksanvisning i går.

"En positiv test kan være positiv i mange dager, mens en negativ test kan bli falsk positiv bare minutter etter utgtt virketid."

Når testen blir positiv med en gang er jo det bare enda mere betryggende da!=D å tre positive er jo ikke til å ta feil av=)

Grattulerer!!! så masse=D

Når er termin?;) testet selv positivt i går, termin er 3. april. Om alt går bra da;)

Skrevet

Jeg tør ikke helt å tro på dette fortsatt. Skal ta en eller to CB imorgen tenkte jeg. Og da vil jeg ta tiden. Har hatt en del symptomer og har en konstant varm murring nederst i magen. Det er i såfall helt utrolig - har vært innstilt på lang prøveperiode og kjøpte salvie te og tempeutstyr forrige uke til neste pp...

Er det et nurk der inne vil terminen bli i slutten av mars :0) Er så utålmodig -- vil vite sikkert..

Gratulerer Drømmer :0) Så koselig! Prøvd lenge?

Skrevet

Jeg trodde heller ikke helt på det etter 2 svake positive tester i går uten klokke, så i dag gjorde jeg alt riktig, tok til og med tiden på når jeg holdt testen i urin;) og etter 3 minutter kom streken=D så nå tror jeg! håper bare det holder seg der;)

er i 4. ordentlige pp men har ikke brukt prev siden i januar..

Skrevet

Ikke prev siden januar... da er det søtten meg på tide at det er din tur. GRATULERER. Og gratulerer til HI det virker da veldig så sikkert hvis du spør meg. Gled dere over det lille miraklet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...