Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Det er angående denne mye omtalte slimproppen, tror min gikk her om dagen, men det kom ganske mye misfarget slim ut, heller grønnaktig i fargen. Noen andre som har erfart dette eller vet hvorfor den hadde den fargen? Setter pris på alle svar.
frodig Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har født to ganger før, men har aldri sett noe til denne berømte slimproppen... Jeg vet imidlertid at det kan være blandet i litt blod, men at den ellers er ganske blank på farge. Grønnfarge på utlod/væske fra enhver kroppsåpning vil jo vanligvis indikere at det er noe som er betent. Du har ikke en urinveisinfeksjon eller noe? Kanskje det er best å ringe føden om du er bekymret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå