Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 litt før det har gått en uke dersom jeg blir borte fra hjemmet vårt... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=153326 Mystisk!
Ett_øyelokk.... Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Det tenkte jeg også på.. Håper jeg er savnet etter noen dager uten livstegn..
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2007 Hadde satset på noen timer jeg da! :-) Ingen grunn til at jeg skulle bli borte natten over uten å si fra... Kan ikke noe for det, men når jeg leser sånne ting så tenker jeg mitt.
smakk Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Akkurat det samme skjedde i Mjøndalen tidligere i år, en (tyrkisk?) 3-barnsmor bare forsvant fra hjemmet sitt. Mannen meldte henne savnet først etter en uke.. Hun skal ikke ha tatt med seg noe, men det gjør ikke den andre saken mindre mistenkelig. Er en enkel sak å kvitte seg med konas pass og litt penger slik at det ser ut som hun har stukket av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå