Northernlights Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Tjente litt penger,men ikke mer enn halvveis med bensin til Pensyllvannia. Solgte halve hjertet mitt i dag; Simo-vogna ble solgt for 50 dollar... snufs...
Northernlights Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. juli 2007 Har 9 dagers "permit" til å selge utenfor huset,så vi skal ikke gi opp med dette ;o) Blir en dag i morgen også. Og dagen etter, og dagen etter der!
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 kommer løpende...syns det virker så koselig...hehe...sett det på film og serier vet du;)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Det der er så stilig, aldri sett det her i Norge. Digger å gå på loppis, så garasjesalg hadde sikkert vært midt i blinken for meg tipper jeg.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Gjør dere det for morro eller fordi dere må? Siden du snakker om permitt på 9 dager og div..
Northernlights Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2007 Vi skal flytte 150 mil unna neste mandag, så derfor tenkte jeg at det kunne vært greit å selge unna rusk og rask. One mans trash is another man`s treasure ;o) Jeg MÅ kvitte meg med en god del, men jenta mi på 15 som sto for det meste, for hun prøver å få nok penger til å pusse opp rommet sitt når vi flytter. Det rommet har så grelle farger, at det må gjøres noe, så her tjener hun penger til akkurat den jobben. Sønnen min på 9 år har så mange leker, og istedenfor å kaste dem,så selges dem unna. De koster alt fra 10 cent til 2 dollar. =) Det største kosedyret går for 5 dollar, og er en diger hest (sånn diger kosebamsehest) Selger perfekt mikrobølgeovn for 20 dollar, og reisesenga skal jeg ha 40 dollar for, for den er dyr fra før (over 200 dollar ny) Dama som stakk av med Simovogna i kveld var sjeleglad! Sånne vogner finner du nesten ikke her. Permit er at man har tillatelse, og et vanlig garasjesalg eller yardsale kan selge ting i ti dager i strekk. Man kan kun få 4 sånne tillatelser i året, og de første 2 er gratis. Deretter koster det henoldsvis 10 og 15 dollar for de to siste. Det er et oransje A4 ark man henger på veggen på huset,sånn at folk ser man har vært hos the city clerk. =) Ellers kan man få bot. 15 dollar..hehe Vi startet med sikkert 50 kosedyr, og sitter igjen med kanskje halvparten eller deromkring. Aldri gjort det før, men dette ga jo mersmak. Håper mange kommer i morgen. Siden jeg skal jobbe nattskift, så blir det datteren min på 15 og venninnen hennes som skal sitte ute mens jeg sover i morgen.
Northernlights Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2007 Og i dag ble det også litt cash =) Ser bensinnåla gå oppover for flytteturen i mitt indre. 15 åringen kjeder seg..ikke sp mange kunder hun kunne tenkt seg, men hun har tjent over 50 dollar i dag også. Ikke rare timesbetalinga,men hun sitter nå og skravler med ei venninne likevel,så det er ikke så farlig. =) nydelig vær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå