Gå til innhold

Til alle dere utrolig bim damer : )


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer aldri til å glemme da jeg fant ut at jeg var gravid. Visste

verken hva jeg skulle gjøre, eller hvem jeg skulle snakke med. Helt

tilfeldig kom jeg over denne siden. Jeg fikk masse gode tips, støtte og

masse råd. Siden den dagen har jeg ikke klart å holde meg unna

denne siden her .. Jeg har hatt ekstremt vanskelige tider, gode tider,

å uansett hva det har hvert, har dere alltid hvert der. Jeg beundrer dere

måten dere er der for hverandre hele tiden ! Det høres kanskje rart

ut, men dere har blitt en stor del av livet mitt. Dere har til tider gjort

det verd å leve. Med oppmuntring, trøste klemme osv. Jeg kommer

alltid til å huske dere å denne siden. Dere har gjort svangerskapet mitt

bedre når jeg trengte det, å jeg har alltid visst jeg kunne komme hit.

Jeg skylder dere en stor takk, så vit at jeg setter UTROLIG pris på dere

alle sammen !! Dere aner ikke hvor mye det betyr for meg som person.

 

.. Jeg vil også legge til at jeg har følgt mye med på hva som er skjedd

med lille Mikael. Så tilfeldig istad overskrivften " Jeg har nå begravd min

egen sønn ". Jeg fant innlegge før, hva som var skjedd. å jeg griner

som en liten unge. Dere jenter er liksom en del av meg. Å lille Mikael

var en jeg hadde i tankene mine. Jeg kondolerer så utrolig masse til

dere rundt han. Var var en nydelig liten kjempe .. Klem til dere alle !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for hyggelig innlegg, vi er nok flere som opplever siden slik...masse oppmuntring og støttende ord. Det er så utrolig viktig!!

 

 

Skrevet

Ja det er det . Å et et et utrolig sted å " være " :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...