M&K+Påsan <3 Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Jeg kommer aldri til å glemme da jeg fant ut at jeg var gravid. Visste verken hva jeg skulle gjøre, eller hvem jeg skulle snakke med. Helt tilfeldig kom jeg over denne siden. Jeg fikk masse gode tips, støtte og masse råd. Siden den dagen har jeg ikke klart å holde meg unna denne siden her .. Jeg har hatt ekstremt vanskelige tider, gode tider, å uansett hva det har hvert, har dere alltid hvert der. Jeg beundrer dere måten dere er der for hverandre hele tiden ! Det høres kanskje rart ut, men dere har blitt en stor del av livet mitt. Dere har til tider gjort det verd å leve. Med oppmuntring, trøste klemme osv. Jeg kommer alltid til å huske dere å denne siden. Dere har gjort svangerskapet mitt bedre når jeg trengte det, å jeg har alltid visst jeg kunne komme hit. Jeg skylder dere en stor takk, så vit at jeg setter UTROLIG pris på dere alle sammen !! Dere aner ikke hvor mye det betyr for meg som person. .. Jeg vil også legge til at jeg har følgt mye med på hva som er skjedd med lille Mikael. Så tilfeldig istad overskrivften " Jeg har nå begravd min egen sønn ". Jeg fant innlegge før, hva som var skjedd. å jeg griner som en liten unge. Dere jenter er liksom en del av meg. Å lille Mikael var en jeg hadde i tankene mine. Jeg kondolerer så utrolig masse til dere rundt han. Var var en nydelig liten kjempe .. Klem til dere alle !
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Takk for hyggelig innlegg, vi er nok flere som opplever siden slik...masse oppmuntring og støttende ord. Det er så utrolig viktig!!
M&K+Påsan <3 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2007 Ja det er det . Å et et et utrolig sted å " være "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå